| Ljudbojen.com https://ljudbojen.com/ |
|
| ....bortbytt.......... https://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=9905 |
Page 1 of 1 |
| Author: | Knet [ 29 Jun 2006, 20:27 ] |
| Post subject: | ....bortbytt.......... |
Squier P-bas, Seymor Duncan mickar, nya potar, justerad och fixad, små dings, låter kanon, gigbag...bytes mot gitarreffekt som tex distpedal mm mm...kom med förslag <img src=icon_smile.gif border=0 align=middle> bytesvärde 1500 - 2000:- <img src="http://i5.photobucket.com/albums/y190/Knet/squier1.jpg" border=0> <img src="http://i5.photobucket.com/albums/y190/Knet/squier2.jpg" border=0> <img src="http://i5.photobucket.com/albums/y190/Knet/squier3.jpg" border=0> <img src="http://i5.photobucket.com/albums/y190/Knet/squier4.jpg" border=0> >>Den som gapar efter galen fågel, ser inte skogen för alla ben<< Edited by - Knet on 06 July 2006 20:48:54 Edited by - Knet on 16 July 2006 14:56:46 Edited by - Knet on 16 July 2006 14:57:17 Edited by - Knet on 19 July 2006 18:20:48 |
|
| Author: | kkrans [ 29 Jun 2006, 21:08 ] |
| Post subject: | |
Bra skit, köp! En riktigt trevlig bas! |
|
| Author: | Knet [ 30 Jun 2006, 19:24 ] |
| Post subject: | |
BUMP!! Ja detta är en riktigt fin bas...har ni inget att erbjuda i bytesväg så går kontanter bra också <img src=icon_smile_wink.gif border=0 align=middle> >>Den som gapar efter galen fågel, ser inte skogen för alla ben<< |
|
| Author: | Knet [ 02 Jul 2006, 16:18 ] |
| Post subject: | |
Söndags bump!! >>Den som gapar efter galen fågel, ser inte skogen för alla ben<< |
|
| Author: | dimman [ 02 Jul 2006, 18:09 ] |
| Post subject: | |
Har ett Shaller Band eko, den är defekt.? Den drar bandet (nytt), men inget ljud. Fungerade, men en transport med Bussgods tystade den. Kan det vara något,????? |
|
| Author: | Knet [ 02 Jul 2006, 18:58 ] |
| Post subject: | |
<BLOCKQUOTE id=quote><font size=1 face="Verdana, Arial, Helvetica" id=quote>quote:<hr height=1 noshade id=quote> Har ett Shaller Band eko, den är defekt.? Den drar bandet (nytt), men inget ljud. Fungerade, men en transport med Bussgods tystade den. Kan det vara något,????? <hr height=1 noshade id=quote></BLOCKQUOTE id=quote></font id=quote><font face="Verdana, Arial, Helvetica" size=2 id=quote> Inget som jag har användning av tyvärr.....behöver helst en distpedal...gärna en POD eller liknande..... >>Den som gapar efter galen fågel, ser inte skogen för alla ben<< |
|
| Author: | Matte [ 02 Jul 2006, 21:38 ] |
| Post subject: | |
Har en Tubeworls bluetube dist/overdrivepedal ståendes. Rördriven emd trafo/eliminator till. Funkar kalas till bas och gitarr. Intressant? <font size=1>I play pretty loud onstage, mainly because there's a wild ape on the drums.<i> -Scott Henderson"]</font id=size1> |
|
| Author: | Knet [ 02 Jul 2006, 21:55 ] |
| Post subject: | |
<BLOCKQUOTE id=quote><font size=1 face="Verdana, Arial, Helvetica" id=quote>quote:<hr height=1 noshade id=quote> Har en Tubeworls bluetube dist/overdrivepedal ståendes. Rördriven emd trafo/eliminator till. Funkar kalas till bas och gitarr. Intressant? <font size=1>I play pretty loud onstage, mainly because there's a wild ape on the drums.<i> -Scott Henderson"]</font id=size1> <hr height=1 noshade id=quote></BLOCKQUOTE id=quote></font id=quote><font face="Verdana, Arial, Helvetica" size=2 id=quote> Hmm...har du några fakta/bilder på pedalen?? har ingen erfarenhet av just den >>Den som gapar efter galen fågel, ser inte skogen för alla ben<< |
|
| Author: | Matte [ 03 Jul 2006, 17:53 ] |
| Post subject: | |
Jag ska leta lite. Återkommer. <font size=1>I play pretty loud onstage, mainly because there's a wild ape on the drums.<i> -Scott Henderson"]</font id=size1> |
|
| Author: | Matte [ 03 Jul 2006, 18:14 ] |
| Post subject: | |
http://www.harmony-central.com/Effects/ ... al-01.html http://www.effectsdatabase.com/model/1183/ http://activebass.com/resources/revmain.asp?i=1453 http://www.guitarnotes.com/reviews/revi ... ?rid=12183 Finns bild på någon av länkarna. Såldes i USA med 110 Volt, men den variant jag har är med lös trafo till. 12 Volt in. Trafo medföljer naturligtvis. <font size=1>I play pretty loud onstage, mainly because there's a wild ape on the drums.<i> -Scott Henderson"]</font id=size1> |
|
| Author: | Knet [ 03 Jul 2006, 21:41 ] |
| Post subject: | |
Ska ta mig en funderare, skulle helst velat ha tag i en POD eller liknande...återkommer. >>Den som gapar efter galen fågel, ser inte skogen för alla ben<< |
|
| Author: | Matte [ 03 Jul 2006, 21:42 ] |
| Post subject: | |
Gör så. <font size=1>I play pretty loud onstage, mainly because there's a wild ape on the drums.<i> -Scott Henderson"]</font id=size1> |
|
| Author: | Knet [ 08 Jul 2006, 11:57 ] |
| Post subject: | |
Bump!! Låter denna annons ligga kvar till söndag kväll, har det inte dykt upp ngt intressant bytesobjekt så behåller jag basen <img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle> >>Den som gapar efter galen fågel, ser inte skogen för alla ben<< |
|
| Author: | Matte [ 08 Jul 2006, 13:13 ] |
| Post subject: | |
Kanske kan kasta lite pengar på problemet? <img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle> <font size=1>I play pretty loud onstage, mainly because there's a wild ape on the drums.<i> -Scott Henderson"]</font id=size1> |
|
| Author: | Knet [ 08 Jul 2006, 13:40 ] |
| Post subject: | |
Pengar fungerar också fint <img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle> då kan jag kolla runt lite i affärer själv efter ngn skojig pedal...har satt ut basen för 1900:- på Vendolin...men kom med ett bud vettja <img src=icon_smile_wink.gif border=0 align=middle> >>Den som gapar efter galen fågel, ser inte skogen för alla ben<< |
|
| Author: | Matte [ 08 Jul 2006, 14:34 ] |
| Post subject: | |
Okej! Får passa ett tag för kom på att semestern börjar innan lönen kommer...... så måste nog invänta den innan jag gör något, nästa lön alltså. Har fler pedaler liggandes om det kan vara intressant. Ett par distar till och någon booster tror jag. <font size=1>I play pretty loud onstage, mainly because there's a wild ape on the drums.<i> -Scott Henderson"]</font id=size1> |
|
| Author: | Knet [ 08 Jul 2006, 14:56 ] |
| Post subject: | |
<BLOCKQUOTE id=quote><font size=1 face="Verdana, Arial, Helvetica" id=quote>quote:<hr height=1 noshade id=quote> Okej! Får passa ett tag för kom på att semestern börjar innan lönen kommer...... så måste nog invänta den innan jag gör något, nästa lön alltså. Har fler pedaler liggandes om det kan vara intressant. Ett par distar till och någon booster tror jag. <font size=1>I play pretty loud onstage, mainly because there's a wild ape on the drums.<i> -Scott Henderson"]</font id=size1> <hr height=1 noshade id=quote></BLOCKQUOTE id=quote></font id=quote><font face="Verdana, Arial, Helvetica" size=2 id=quote> Det är lugnt, jag kan hålla den ett tag till <img src=icon_smile.gif border=0 align=middle> vad är det för fler pedaler du har? >>Den som gapar efter galen fågel, ser inte skogen för alla ben<< |
|
| Author: | swedishbassist [ 11 Jul 2006, 23:09 ] |
| Post subject: | |
Jag har en Behringer V-amp 2 att erbjuda. Kan skicka med nån distpedal också... We play Hårdpop! http://www.thecallahan.com |
|
| Author: | Knet [ 12 Jul 2006, 17:30 ] |
| Post subject: | |
<BLOCKQUOTE id=quote><font size=1 face="Verdana, Arial, Helvetica" id=quote>quote:<hr height=1 noshade id=quote> Jag har en Behringer V-amp 2 att erbjuda. Kan skicka med nån distpedal också... We play Hårdpop! http://www.thecallahan.com <hr height=1 noshade id=quote></BLOCKQUOTE id=quote></font id=quote><font face="Verdana, Arial, Helvetica" size=2 id=quote> Intressant helt klart >>Den som gapar efter galen fågel, ser inte skogen för alla ben<< |
|
| Author: | swedishbassist [ 14 Jul 2006, 09:43 ] |
| Post subject: | |
Säg bara till så kommer jag in till sthlm med pedalen och v-ampen. =) We play Hårdpop! http://www.thecallahan.com |
|
| Author: | Knet [ 15 Jul 2006, 23:44 ] |
| Post subject: | |
<BLOCKQUOTE id=quote><font size=1 face="Verdana, Arial, Helvetica" id=quote>quote:<hr height=1 noshade id=quote> Säg bara till så kommer jag in till sthlm med pedalen och v-ampen. =) We play Hårdpop! http://www.thecallahan.com <hr height=1 noshade id=quote></BLOCKQUOTE id=quote></font id=quote><font face="Verdana, Arial, Helvetica" size=2 id=quote> Du har mail <img src=icon_smile.gif border=0 align=middle> >>Den som gapar efter galen fågel, ser inte skogen för alla ben<< |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|