| Ljudbojen.com https://ljudbojen.com/ |
|
| Fender Stratocaster >>> 335 [BYTT] https://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=22327 |
Page 1 of 1 |
| Author: | Hoffe [ 23 Dec 2008, 12:16 ] |
| Post subject: | Fender Stratocaster >>> 335 [BYTT] |
<s>Tänkte kolla intresset för min strata. Har inte riktigt bestämt om jag vill separera med den ännu. Har en Fender Stratocaster Highway 1 upgrade alltså med 70 talsstuket i 3 tonssunburst med cellulosalack. Var tänkt som ett relicprojekt från början men har inte blivit så förutom att jag satt på åldrade plastdelar på den (plektrumskydd, mickkåpor, rattar mm)från GR guitars.com. Sen har jag bytt ut mickarna till Fender Custom shop fat 50ies, samt stämskruvarna till låsbara Grover. Har även högglanspolerat den så att borta är den fula matta lacken och så har jag lackat huvudet med cellulosalack även där för att få bort det fula matta utseendet. Allt som allt så har jag lagt ut ca 10.500:- på gitarren och det är en kanonstrata som låter och spelar grymt och har bra sjung både akustiskt och elektriskt. Men har insett att jag inte riktigt är kompatibel med strator längre. Använder nästan uteslutande tele nuför tiden. Vill byta mot en 335 kopia i samma prisklass. Gärna Japan lawsuit. Greco, Burny, Tokai, Edwards mm el Ibanez, Yamaha el dyl. Eller en Hagström Viking. Och allra helst i cherry red. Kan även sälja gitarren för <font color="red">6000:- + ev frakt</font id="red"> och då slänger jag med ett aluhardcase, fult lackat men fullt fungerande. ![]() ![]() /Thomas</s> |
|
| Author: | Axel Andersson [ 25 Dec 2008, 22:10 ] |
| Post subject: | |
jag har en washburn hb-35 natur-färgad den säljs bara i usa. maila mig om du är intresserad axxel |
|
| Author: | Hoffe [ 26 Dec 2008, 16:41 ] |
| Post subject: | |
Mail skickat. Vet dock inte om det funkar att maila via profilen. Annars kan du maila mig på thomashoflin snabela hotmail punkt com. |
|
| Author: | Hoffe [ 28 Dec 2008, 12:45 ] |
| Post subject: | |
Inga 335 ägare som hellre behöver en schysst strata? /Thomas |
|
| Author: | BelAir [ 29 Dec 2008, 09:28 ] |
| Post subject: | |
Hej Thomas..! Jag har en Shiro 335 i sunburst som ev. kan va till salu,har tyvärr inget behov av en till strata.Om du är intresserad kan du komma över o testa eft.vi bor rätt nära varann.... tommy.skoglund@home.se |
|
| Author: | Haraldrig [ 10 Jan 2009, 21:10 ] |
| Post subject: | |
Hoffe wrote: Inga 335 ägare som hellre behöver en schysst strata? /Thomas Hej Jag har en Yamaha SA. Fin som snus. Ebenholtz greppbräda och äkta pärlemor inlägg. Blond med gold hardware. JAg kan vara intresserad. Ska vi byta lita bilder? Dra iväg ett mail om du är intresserad Min Email: Straponyourguitar(AT)hotmail.com |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|