View unanswered posts | View active topics It is currently 24 Jun 2026, 08:18



Reply to topic  [ 11 posts ] 
Morgan stratocaster har hittat nytt hem 
Author Message

Joined: 08 Apr 2008, 21:29
Posts: 926
Location:
Post Morgan stratocaster har hittat nytt hem
Ser cool ut, sunburst och rosewoodbräda. Låter och känns faktiskt inte så tokig alls.

Betingar väl inget större värde men bytes gärna mot något roligt. En pedal, en julklapp, eller pengar. Förslag?

Image


21 Dec 2008, 18:24
Profile ICQ YIM WWW
User avatar

Joined: 10 Aug 2002, 10:34
Posts: 2274
Location: Söderhamn
Post 
Byta mot en Carl Martin - Noise Terminator ?

----------------------------
<font color="green"><b>"Men inte fan finns det nåt vackert i att dö, av en överdos på en offentlig toalett"</b></font id="green">


21 Dec 2008, 19:07
Profile WWW

Joined: 08 Apr 2008, 21:29
Posts: 926
Location:
Post 
Hm, har egentligen inget behov av en sådan. Men ska fundera en stund ändå!


21 Dec 2008, 19:49
Profile ICQ YIM WWW

Joined: 26 Aug 2005, 21:56
Posts: 1195
Location: Kållered
Post 
Comfortableman wrote:

Ser cool ut, sunburst och rosewoodbräda. Låter och känns faktiskt inte så tokig alls.

Betingar väl inget större värde men bytes gärna mot något roligt. En pedal, en julklapp, eller pengar. Förslag?

Image


Hej
Var finns den? Jag har lite olika prylar, distar mm.
Mvh Anders


21 Dec 2008, 20:02
Profile WWW

Joined: 08 Apr 2008, 21:29
Posts: 926
Location:
Post 
Den finns i Växjö men kan skickas eller eventuellt levereras lite överallt. Vad har du för roligt?


21 Dec 2008, 20:03
Profile ICQ YIM WWW

Joined: 26 Aug 2005, 21:56
Posts: 1195
Location: Kållered
Post 
Comfortableman wrote:

Den finns i Växjö men kan skickas eller eventuellt levereras lite överallt. Vad har du för roligt?

Hej!
Mejla mig poå
moongose6 at hotmail.com så tar vi det den vägen!
Anders


21 Dec 2008, 20:12
Profile WWW

Joined: 08 Apr 2008, 21:29
Posts: 926
Location:
Post 
Du har mail


21 Dec 2008, 20:14
Profile ICQ YIM WWW

Joined: 26 Aug 2005, 21:56
Posts: 1195
Location: Kållered
Post 
Comfortableman wrote:

Du har mail

och du har svar!


21 Dec 2008, 20:30
Profile WWW

Joined: 08 Apr 2008, 21:29
Posts: 926
Location:
Post 
Tar fortfarande emot intressanta förslag. Kanske en hals, kropp, pedal, 10" högtalare eller något annat festligt?


21 Dec 2008, 20:48
Profile ICQ YIM WWW

Joined: 26 Aug 2005, 21:56
Posts: 1195
Location: Kållered
Post 
Comfortableman wrote:

Tar fortfarande emot intressanta förslag. Kanske en hals, kropp, pedal, 10" högtalare eller något annat festligt?

Inget av mina förslag som var intressant? Jag har ett par olika 10" ochså, en HH och en gammal alnico 10"..
Mvh anders


21 Dec 2008, 20:55
Profile WWW

Joined: 08 Apr 2008, 21:29
Posts: 926
Location:
Post 
Jodå, jag sitter och funderar över alla saker i listan men är fortfarande intresserad av förslag. Maila gärna information om dina 10" element!


21 Dec 2008, 21:02
Profile ICQ YIM WWW
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic   [ 11 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software.