| Ljudbojen.com https://ljudbojen.com/ |
|
| Morgan stratocaster har hittat nytt hem https://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=22278 |
Page 1 of 1 |
| Author: | Comfortableman [ 21 Dec 2008, 18:24 ] |
| Post subject: | Morgan stratocaster har hittat nytt hem |
Ser cool ut, sunburst och rosewoodbräda. Låter och känns faktiskt inte så tokig alls. Betingar väl inget större värde men bytes gärna mot något roligt. En pedal, en julklapp, eller pengar. Förslag?
|
|
| Author: | Skavis [ 21 Dec 2008, 19:07 ] |
| Post subject: | |
Byta mot en Carl Martin - Noise Terminator ? ---------------------------- <font color="green"><b>"Men inte fan finns det nåt vackert i att dö, av en överdos på en offentlig toalett"</b></font id="green"> |
|
| Author: | Comfortableman [ 21 Dec 2008, 19:49 ] |
| Post subject: | |
Hm, har egentligen inget behov av en sådan. Men ska fundera en stund ändå! |
|
| Author: | d-drop [ 21 Dec 2008, 20:02 ] |
| Post subject: | |
Comfortableman wrote: Ser cool ut, sunburst och rosewoodbräda. Låter och känns faktiskt inte så tokig alls. Betingar väl inget större värde men bytes gärna mot något roligt. En pedal, en julklapp, eller pengar. Förslag? ![]() Hej Var finns den? Jag har lite olika prylar, distar mm. Mvh Anders |
|
| Author: | Comfortableman [ 21 Dec 2008, 20:03 ] |
| Post subject: | |
Den finns i Växjö men kan skickas eller eventuellt levereras lite överallt. Vad har du för roligt? |
|
| Author: | d-drop [ 21 Dec 2008, 20:12 ] |
| Post subject: | |
Comfortableman wrote: Den finns i Växjö men kan skickas eller eventuellt levereras lite överallt. Vad har du för roligt? Hej! Mejla mig poå moongose6 at hotmail.com så tar vi det den vägen! Anders |
|
| Author: | Comfortableman [ 21 Dec 2008, 20:14 ] |
| Post subject: | |
Du har mail |
|
| Author: | d-drop [ 21 Dec 2008, 20:30 ] |
| Post subject: | |
Comfortableman wrote: Du har mail och du har svar! |
|
| Author: | Comfortableman [ 21 Dec 2008, 20:48 ] |
| Post subject: | |
Tar fortfarande emot intressanta förslag. Kanske en hals, kropp, pedal, 10" högtalare eller något annat festligt? |
|
| Author: | d-drop [ 21 Dec 2008, 20:55 ] |
| Post subject: | |
Comfortableman wrote: Tar fortfarande emot intressanta förslag. Kanske en hals, kropp, pedal, 10" högtalare eller något annat festligt? Inget av mina förslag som var intressant? Jag har ett par olika 10" ochså, en HH och en gammal alnico 10".. Mvh anders |
|
| Author: | Comfortableman [ 21 Dec 2008, 21:02 ] |
| Post subject: | |
Jodå, jag sitter och funderar över alla saker i listan men är fortfarande intresserad av förslag. Maila gärna information om dina 10" element! |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|