| Ljudbojen.com https://ljudbojen.com/ |
|
| Seymour Duncan 59 bytes mot.... https://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=22240 |
Page 1 of 1 |
| Author: | Nut [ 20 Dec 2008, 00:14 ] |
| Post subject: | Seymour Duncan 59 bytes mot.... |
Annan Paf liknande humbucker som tex Duncan Alnico Pro II eller DiMarzio Paf. Eller Chorus typ EH Nano Smallstone/ Artec Vintage Chorus/ Ibanez Tonelok TC-7. Eller så tages väldigt gärna ett Ibanez DE-7 delay som byte. 500 :- Mer info nedan. http://www.ljudbojen.com/bojen/topic.asp?TOPIC_ID=22011 |
|
| Author: | Felixx [ 20 Dec 2008, 01:23 ] |
| Post subject: | |
Jag har en DiMarzio paf pro normal spac.(DP151bk) Fast jag är inte intreserad av en Duncan 59n. Väldigt lite använd. Har asken kvar och det är full längd på sladden. Inget annat kul att byta med? Jag är intreserad av Svin bilig strata Under 2k Typ Squier m.m. Reverb pedal eller eko pedal. Duncan Pearly Gates. Givetvis så kan jag lägga pengar imellan... |
|
| Author: | Nut [ 20 Dec 2008, 11:37 ] |
| Post subject: | |
Hallå Njae, tror inte jag har något annat jag vill byta bort just nu. Iofs har jag ett BYOC Delay som jag ev skall sälja men jag vet inte i dagsläget. |
|
| Author: | Felixx [ 20 Dec 2008, 15:50 ] |
| Post subject: | |
Nut wrote: Hallå Njae, tror inte jag har något annat jag vill byta bort just nu. Iofs har jag ett BYOC Delay som jag ev skall sälja men jag vet inte i dagsläget. |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|