Ljudbojen.com
https://ljudbojen.com/

Sålt
https://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=22112
Page 1 of 1

Author:  Ronnie99t [ 15 Dec 2008, 23:18 ]
Post subject:  Sålt

/Ronnie

Author:  GAS [ 17 Dec 2008, 19:48 ]
Post subject: 

Kan man fresta med DiMarzio Steve's Special (F-spaced) och Humbucker from Hell?

Author:  Ronnie99t [ 17 Dec 2008, 22:05 ]
Post subject: 

Nja, jag tackar för förslaget, men humbuckers är inget jag vill ha/behöver[:)]

Author:  Rambler [ 20 Dec 2008, 20:34 ]
Post subject: 

Ett Celestion Century 8 ohm i toppskick?

Author:  Mmannen [ 20 Dec 2008, 20:41 ]
Post subject: 

.

Author:  Ronnie99t [ 21 Dec 2008, 12:07 ]
Post subject: 

Hmm, Century kan vara intressant... Ska kolla upp det lite närmare[:)]

Mmannen>> Tyvärr, mckenzie är inget som lockar.


/Ronnie

Author:  Ronnie99t [ 26 Dec 2008, 21:34 ]
Post subject: 

Har kollat och kommit fram till att ett Century element nog inte är för mig[:)]. Är öppen för fler förslag...

Så här ser pedalen ut:

Image

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/