Ljudbojen.com
https://ljudbojen.com/

Vox AD 50 VT mot lefty. Bortbytt.
https://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=21962
Page 1 of 1

Author:  Lefthanded Håx [ 10 Dec 2008, 16:59 ]
Post subject:  Vox AD 50 VT mot lefty. Bortbytt.

Jag har bytt till helrörsgrejer nu så denna blev över.
Bytesvärde ca 2500kr.
Byter gärna mot Fender strat.LP eller Ibanez lefty.
Lägga i mellan på en fin lefty. Inga problem.

Lefthanded

Author:  lefty.guitar [ 13 Dec 2008, 23:45 ]
Post subject: 

Du har mejl!

lefty.guitar@hotmail.com

/Håkan

"And the man with the guitar - Jimi Hendrix"

Author:  Lefthanded Håx [ 14 Dec 2008, 09:40 ]
Post subject: 

Bojens mailsystem lämnar en del att önska!
Du har fått mail.
//Håkan G

Lefthanded

Author:  daffyd [ 14 Dec 2008, 14:26 ]
Post subject: 

Jag har nog de du söker[;)]. haraldhellstrom@hotmail.com
Mvh Daffyd

Först så lever man, sen dör man!

Author:  Lefthanded Håx [ 14 Dec 2008, 15:10 ]
Post subject: 

Du har mail Daffyd

Lefthanded

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/