Ljudbojen.com
https://ljudbojen.com/

[FIXAT] Svart 1-lagers Tele p-skydd önskas
https://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=21936
Page 1 of 1

Author:  FenderBender [ 09 Dec 2008, 16:27 ]
Post subject:  [FIXAT] Svart 1-lagers Tele p-skydd önskas

Jag behöver ett svart enlagers p-skydd (gärna mycket nött) och har två alternativ att "byta hugg" mot:

1) 3-lagers vitt-svart-vitt p-skydd till Strata (11 hål)

2) 1 lagers vitt p-skydd till Tele (5 hål)

Jag har även lite andra Strata/Tele prylar jag kan byta mot om så önskas. Kom gärna med önskemål!

Image <font color="green"><font size="1">If you can bend it you can mend it, if you can't mend it don't bend it - just make shure it's a Fender, Bender!</font id="green">
<font color="blue">fenderbender (snabel) live se |<b> Carpe Diem </b></font id="size1"></font id="blue">

Author:  Haraldrig [ 09 Dec 2008, 20:50 ]
Post subject: 

FenderBender wrote:

Jag behöver ett svart enlagers p-skydd (gärna mycket nött) och har två alternativ att "byta hugg" mot:

1) 3-lagers vitt-svart-vitt p-skydd till Strata (11 hål)

2) 1 lagers vitt p-skydd till Tele (5 hål)

Jag har även lite andra Strata/Tele prylar jag kan byta mot om så önskas. Kom gärna med önskemål!

Image <font color="green"><font size="1">If you can bend it you can mend it, if you can't mend it don't bend it - just make shure it's a Fender, Bender!</font id="green">
<font color="blue">fenderbender (snabel) live se |<b> Carpe Diem </b></font id="size1"></font id="blue">


Får du inte till ett byte så vill kag bara varna dig från att köpa de billiga p-skydden på gitarrdelar. De passar som foten i handsken.

Min Email:
Straponyourguitar(AT)hotmail.com

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/