| Ljudbojen.com https://ljudbojen.com/ |
|
| [FIXAT] Svart 1-lagers Tele p-skydd önskas https://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=21936 |
Page 1 of 1 |
| Author: | FenderBender [ 09 Dec 2008, 16:27 ] |
| Post subject: | [FIXAT] Svart 1-lagers Tele p-skydd önskas |
Jag behöver ett svart enlagers p-skydd (gärna mycket nött) och har två alternativ att "byta hugg" mot: 1) 3-lagers vitt-svart-vitt p-skydd till Strata (11 hål) 2) 1 lagers vitt p-skydd till Tele (5 hål) Jag har även lite andra Strata/Tele prylar jag kan byta mot om så önskas. Kom gärna med önskemål! <font color="green"><font size="1">If you can bend it you can mend it, if you can't mend it don't bend it - just make shure it's a Fender, Bender!</font id="green"><font color="blue">fenderbender (snabel) live se |<b> Carpe Diem </b></font id="size1"></font id="blue"> |
|
| Author: | Haraldrig [ 09 Dec 2008, 20:50 ] |
| Post subject: | |
FenderBender wrote: Jag behöver ett svart enlagers p-skydd (gärna mycket nött) och har två alternativ att "byta hugg" mot: 1) 3-lagers vitt-svart-vitt p-skydd till Strata (11 hål) 2) 1 lagers vitt p-skydd till Tele (5 hål) Jag har även lite andra Strata/Tele prylar jag kan byta mot om så önskas. Kom gärna med önskemål! <font color="green"><font size="1">If you can bend it you can mend it, if you can't mend it don't bend it - just make shure it's a Fender, Bender!</font id="green"><font color="blue">fenderbender (snabel) live se |<b> Carpe Diem </b></font id="size1"></font id="blue"> Får du inte till ett byte så vill kag bara varna dig från att köpa de billiga p-skydden på gitarrdelar. De passar som foten i handsken. Min Email: Straponyourguitar(AT)hotmail.com |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|