| Ljudbojen.com https://ljudbojen.com/ |
|
| Dunlop Heil Talkbox emot......... https://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=21871 |
Page 1 of 1 |
| Author: | 9200 [ 07 Dec 2008, 02:02 ] |
| Post subject: | Dunlop Heil Talkbox emot......... |
En Rocktron Banshee 2! Pga ändrade förhållande med stärkare så behöver jag ett byte! |
|
| Author: | Chopper [ 09 Dec 2008, 08:25 ] |
| Post subject: | |
Inget annat som är intressant att byta med? |
|
| Author: | 9200 [ 09 Dec 2008, 12:06 ] |
| Post subject: | |
Vad har du?? Ser ju helst att det är en talkbox med inbyggt steg. Det räcker med en Banshee1, vet inte vad som skilljer dom mer än priset ändå. |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|