Ljudbojen.com
https://ljudbojen.com/

Dunlop Heil Talkbox emot.........
https://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=21871
Page 1 of 1

Author:  9200 [ 07 Dec 2008, 02:02 ]
Post subject:  Dunlop Heil Talkbox emot.........

En Rocktron Banshee 2! Pga ändrade förhållande med stärkare så behöver jag ett byte!

Author:  Chopper [ 09 Dec 2008, 08:25 ]
Post subject: 

Inget annat som är intressant att byta med?

Author:  9200 [ 09 Dec 2008, 12:06 ]
Post subject: 

Vad har du?? Ser ju helst att det är en talkbox med inbyggt steg. Det räcker med en Banshee1, vet inte vad som skilljer dom mer än priset ändå.

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/