Ljudbojen.com
https://ljudbojen.com/

behöver en HB!
https://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=21713
Page 1 of 1

Author:  musiknörd [ 01 Dec 2008, 20:01 ]
Post subject:  behöver en HB!

skulle behöva en dimarzio stallmick till ett objekt, gärna matchande med en air norton [:)]
så vad har jag i bytesväg? jadu, jag har en vamp-2 i schysst skick med allting som hör ihop som jag inte behöver längre. kan även slänga in en gitarrsladd på köpet som rätt lång(över 5m) och en behringerpedal(distorsion modeler DM100) som är knappt använd!

mvh. Rickard

The Swedish Dream!

Edit: annars är cash av intresse! en 500-600kr jämnt och köparen står för frakten?

Author:  d-drop [ 04 Dec 2008, 15:32 ]
Post subject: 

musiknörd wrote:

skulle behöva en dimarzio stallmick till ett objekt, gärna matchande med en air norton [:)]
så vad har jag i bytesväg? jadu, jag har en vamp-2 i schysst skick med allting som hör ihop som jag inte behöver längre. kan även slänga in en gitarrsladd på köpet som rätt lång(över 5m) och en behringerpedal(distorsion modeler DM100) som är knappt använd!

mvh. Rickard

The Swedish Dream!

Edit: annars är cash av intresse! en 500-600kr jämnt och köparen står för frakten?

Mina Double Eagle mickar kanske?
Mvh anders

Author:  musiknörd [ 04 Dec 2008, 20:42 ]
Post subject: 

d-drop wrote:

musiknörd wrote:

skulle behöva en dimarzio stallmick till ett objekt, gärna matchande med en air norton [:)]
så vad har jag i bytesväg? jadu, jag har en vamp-2 i schysst skick med allting som hör ihop som jag inte behöver längre. kan även slänga in en gitarrsladd på köpet som rätt lång(över 5m) och en behringerpedal(distorsion modeler DM100) som är knappt använd!

mvh. Rickard

The Swedish Dream!

Edit: annars är cash av intresse! en 500-600kr jämnt och köparen står för frakten?

Mina Double Eagle mickar kanske?
Mvh anders




hmm, vilken tillverkare? kan väl berätta om dem, så kan jag checka lite ljudprov osv [:)] har du haft dom i nån les paul eller?

The Swedish Dream!

Author:  d-drop [ 04 Dec 2008, 22:03 ]
Post subject: 

musiknörd wrote:

d-drop wrote:

musiknörd wrote:

skulle behöva en dimarzio stallmick till ett objekt, gärna matchande med en air norton [:)]
så vad har jag i bytesväg? jadu, jag har en vamp-2 i schysst skick med allting som hör ihop som jag inte behöver längre. kan även slänga in en gitarrsladd på köpet som rätt lång(över 5m) och en behringerpedal(distorsion modeler DM100) som är knappt använd!

mvh. Rickard

The Swedish Dream!

Edit: annars är cash av intresse! en 500-600kr jämnt och köparen står för frakten?

Mina Double Eagle mickar kanske?
Mvh anders




hmm, vilken tillverkare? kan väl berätta om dem, så kan jag checka lite ljudprov osv [:)] har du haft dom i nån les paul eller?

The Swedish Dream!

Hej
Jo tillverkaren är double eagle, bilder finns i tråden här på bytes. Jag vet rätt lite om dem, tror att det är 70 eller tidiga 80 talare.. Jag hade dem i en lp. Jag tyckte att de påminde om superdistortion i ljudet(di marzio alltså..)
Mvh anders

Author:  musiknörd [ 04 Dec 2008, 22:19 ]
Post subject: 

d-drop wrote:

musiknörd wrote:

d-drop wrote:

[quote="musiknörd"]

skulle behöva en dimarzio stallmick till ett objekt, gärna matchande med en air norton [:)]
så vad har jag i bytesväg? jadu, jag har en vamp-2 i schysst skick med allting som hör ihop som jag inte behöver längre. kan även slänga in en gitarrsladd på köpet som rätt lång(över 5m) och en behringerpedal(distorsion modeler DM100) som är knappt använd!

mvh. Rickard

The Swedish Dream!

Edit: annars är cash av intresse! en 500-600kr jämnt och köparen står för frakten?

Mina Double Eagle mickar kanske?
Mvh anders




hmm, vilken tillverkare? kan väl berätta om dem, så kan jag checka lite ljudprov osv [:)] har du haft dom i nån les paul eller?

The Swedish Dream!

Hej
Jo tillverkaren är double eagle, bilder finns i tråden här på bytes. Jag vet rätt lite om dem, tror att det är 70 eller tidiga 80 talare.. Jag hade dem i en lp. Jag tyckte att de påminde om superdistortion i ljudet(di marzio alltså..)
Mvh anders


[/quote]

du har möjligen inte något bra ljudklipp? tittade lite på youtube men ja hittade inget [xx(] är ute efter ett någorlunda mångsidigt ljud till min duke lp så jag är ju smått intresserad! skriv till min mail så tar vi det där! enjoy_rille@hot..

The Swedish Dream!

Author:  d-drop [ 04 Dec 2008, 22:29 ]
Post subject: 

musiknörd wrote:

d-drop wrote:

musiknörd wrote:

[quote="d-drop"]

[quote="musiknörd"]

skulle behöva en dimarzio stallmick till ett objekt, gärna matchande med en air norton [:)]
så vad har jag i bytesväg? jadu, jag har en vamp-2 i schysst skick med allting som hör ihop som jag inte behöver längre. kan även slänga in en gitarrsladd på köpet som rätt lång(över 5m) och en behringerpedal(distorsion modeler DM100) som är knappt använd!

mvh. Rickard

The Swedish Dream!

Edit: annars är cash av intresse! en 500-600kr jämnt och köparen står för frakten?

Mina Double Eagle mickar kanske?
Mvh anders




hmm, vilken tillverkare? kan väl berätta om dem, så kan jag checka lite ljudprov osv [:)] har du haft dom i nån les paul eller?

The Swedish Dream!

Hej
Jo tillverkaren är double eagle, bilder finns i tråden här på bytes. Jag vet rätt lite om dem, tror att det är 70 eller tidiga 80 talare.. Jag hade dem i en lp. Jag tyckte att de påminde om superdistortion i ljudet(di marzio alltså..)
Mvh anders


[/quote]

du har möjligen inte något bra ljudklipp? tittade lite på youtube men ja hittade inget [xx(] är ute efter ett någorlunda mångsidigt ljud till min duke lp så jag är ju smått intresserad! skriv till min mail så tar vi det där! enjoy_rille@hot..

The Swedish Dream!
[/quote]
Du har mejl!

Author:  musiknörd [ 04 Dec 2008, 23:04 ]
Post subject: 

d-drop wrote:

musiknörd wrote:

d-drop wrote:

[quote="musiknörd"]

[quote="d-drop"]

[quote="musiknörd"]

skulle behöva en dimarzio stallmick till ett objekt, gärna matchande med en air norton [:)]
så vad har jag i bytesväg? jadu, jag har en vamp-2 i schysst skick med allting som hör ihop som jag inte behöver längre. kan även slänga in en gitarrsladd på köpet som rätt lång(över 5m) och en behringerpedal(distorsion modeler DM100) som är knappt använd!

mvh. Rickard

The Swedish Dream!

Edit: annars är cash av intresse! en 500-600kr jämnt och köparen står för frakten?

Mina Double Eagle mickar kanske?
Mvh anders




hmm, vilken tillverkare? kan väl berätta om dem, så kan jag checka lite ljudprov osv [:)] har du haft dom i nån les paul eller?

The Swedish Dream!

Hej
Jo tillverkaren är double eagle, bilder finns i tråden här på bytes. Jag vet rätt lite om dem, tror att det är 70 eller tidiga 80 talare.. Jag hade dem i en lp. Jag tyckte att de påminde om superdistortion i ljudet(di marzio alltså..)
Mvh anders


[/quote]

du har möjligen inte något bra ljudklipp? tittade lite på youtube men ja hittade inget [xx(] är ute efter ett någorlunda mångsidigt ljud till min duke lp så jag är ju smått intresserad! skriv till min mail så tar vi det där! enjoy_rille@hot..

The Swedish Dream!
[/quote]
Du har mejl!


[/quote]

tyvärr, har inte fått något? enjoy_rille@hotmail.com kanske missat nån bokstav?

The Swedish Dream!

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/