 |
 |
 |
|
Page 1 of 1
|
[ 3 posts ] |
|
| Author |
Message |
|
Chopper
Joined: 14 Jun 2005, 08:35 Posts: 1696 Location:
|
 En påse... bortbytt
<s>...Engelsk lakriskonfekt,250g tror jag, bytes mot en svart humbuckersarg.[:)] </s> Bortbytt på Diskant...
|
| 01 Dec 2008, 12:17 |
|
 |
|
Metamatic
Joined: 30 Dec 2005, 20:54 Posts: 1261 Location:
|
Jag har en oöppnad kartong med 250g engelsk lakitskonfekt. Så det byter jag gärna mot en humbuckersarg. <b>OM</b> det är en standard. [8D]
|
| 01 Dec 2008, 23:47 |
|
 |
|
Chopper
Joined: 14 Jun 2005, 08:35 Posts: 1696 Location:
|
<s>Näj fasen det blev fel <b>Jag</b>vill ha en humbuckersarg. Å den ska vara standard.[:D] Å jag har oxå en oöppnad påse. Dessutom, ifall nån inte gillar lakritskonfekt så har jag en wienergumpåse oxå som jag kan skicka istället.[:)] Men tack för erbjudandet. Det är gott med lakrits men jag behöver en standardsarg till min OBL.</s>
|
| 01 Dec 2008, 23:55 |
|
|
|
Page 1 of 1
|
[ 3 posts ] |
|
Who is online |
Users browsing this forum: No registered users and 7 guests |
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|
|
 |
|