Ljudbojen.com
https://ljudbojen.com/

Kinman Custom Classic mot annat strataset
https://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=21460
Page 1 of 1

Author:  MullBenkt [ 24 Nov 2008, 11:34 ]
Post subject:  Kinman Custom Classic mot annat strataset

Jag funderar på att byta till något annat, röra om lite i stratan helt enkelt.

Sitter nu ett set Kinman Custom Classic (AVn '56 i mitt- och halspos. samt AVn '59 i stallpos.) och jag hade tänkt mig något åt det fetare hållet. Fender CS Fat 50's eller nåt. Kanske till och med något riktigt hett CS '69 eller så. Kravet är någon slags vintageanknytning. Det ska helt enkelt låta strata, men gärna ganska fet sådan!

Skicket är begagnat på så vis att kåporna är lite gulnade (inte stallmickens dock).

Kan ordna högupplösta bilder för intressenter.

Kontakt här i tråden eller via mail (mullbenkt at gmail punkt com)

MullBenkt

Author:  GAS [ 25 Nov 2008, 20:53 ]
Post subject: 

Kanske inte uttryckligen vintagebetonat, men jag har ett sprillans nytt set Texas Specials, som jag vill byta till något mindre "fett". Intresserad?

Author:  MullBenkt [ 25 Nov 2008, 23:31 ]
Post subject: 

Hmm, tål att tänkas på! Ska ge det en funderare.

MullBenkt

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/