| Author |
Message |
|
Haraldrig
Joined: 28 Apr 2008, 22:30 Posts: 8608 Location:
|
 Epiphone Casino
Någon som har en sådan? Har lite diverse att byta med.
Bla 2st Hagström H2.
Min Email: StraponyourguitarAThotmail.com
|
| 15 Nov 2008, 22:30 |
|
 |
|
Lostincepancake
Joined: 16 Jan 2008, 19:27 Posts: 384 Location:
|
Haraldrig wrote: Någon som har en sådan? Har lite diverse att byta med.
Bla 2st Hagström H2.
Min Email: StraponyourguitarAThotmail.com
Bild på H2??
|
| 16 Nov 2008, 01:48 |
|
 |
|
Haraldrig
Joined: 28 Apr 2008, 22:30 Posts: 8608 Location:
|
Lostincepancake wrote: Haraldrig wrote: Någon som har en sådan? Har lite diverse att byta med.
Bla 2st Hagström H2.
Min Email: StraponyourguitarAThotmail.com
Bild på H2?? En burst och en Cherry. Tänker inte rulla tÃÂll andra sidan stan för att fota nu[:)] Min Email: StraponyourguitarAThotmail.com
|
| 16 Nov 2008, 02:46 |
|
 |
|
Lostincepancake
Joined: 16 Jan 2008, 19:27 Posts: 384 Location:
|
Är det den fd grönmålade???
|
| 16 Nov 2008, 03:22 |
|
 |
|
Haraldrig
Joined: 28 Apr 2008, 22:30 Posts: 8608 Location:
|
Lostincepancake wrote: Är det den fd grönmålade???
Hur kan den bli två gitarrer? Min Email: StraponyourguitarAThotmail.com
|
| 16 Nov 2008, 11:10 |
|
 |
|
blueskalle
Joined: 27 Mar 2006, 15:30 Posts: 1263 Location: Ekeby
|
|
| 16 Nov 2008, 18:53 |
|
 |
|
Haraldrig
Joined: 28 Apr 2008, 22:30 Posts: 8608 Location:
|
Vad lägger du mellan? Fast naturfärgad går bort en del alltså. Min Email: Straponyourguitar(AT)hotmail.com
|
| 16 Nov 2008, 19:31 |
|
 |
|
blueskalle
Joined: 27 Mar 2006, 15:30 Posts: 1263 Location: Ekeby
|
|
| 16 Nov 2008, 19:55 |
|
 |
|
Haraldrig
Joined: 28 Apr 2008, 22:30 Posts: 8608 Location:
|
Fan, nu låter du omöjlig att säga nej till. Tar gärna en bild först men nu verkar vi vara hemma. Min Email: Straponyourguitar(AT)hotmail.com
|
| 16 Nov 2008, 20:05 |
|
 |
|
blueskalle
Joined: 27 Mar 2006, 15:30 Posts: 1263 Location: Ekeby
|
|
| 16 Nov 2008, 20:33 |
|
 |
|
pafal
Joined: 04 Feb 2003, 08:49 Posts: 983
|
Vill åxå ha en Casino, hör av dig om det skiter sig. //Patrik
|
| 16 Nov 2008, 20:43 |
|
 |
|
blueskalle
Joined: 27 Mar 2006, 15:30 Posts: 1263 Location: Ekeby
|
|
| 16 Nov 2008, 21:03 |
|
 |
|
Haraldrig
Joined: 28 Apr 2008, 22:30 Posts: 8608 Location:
|
pafal wrote: Vill åxå ha en Casino, hör av dig om det skiter sig. //Patrik Det skiter sig[:p] JAg kan bara inte komma överens med en blond gura. Min Email: Straponyourguitar(AT)hotmail.com
|
| 16 Nov 2008, 21:50 |
|
 |
|
Haraldrig
Joined: 28 Apr 2008, 22:30 Posts: 8608 Location:
|
Hmm... Korean eller Japan? Min Email: Straponyourguitar(AT)hotmail.com
|
| 16 Nov 2008, 22:08 |
|
 |
|
blueskalle
Joined: 27 Mar 2006, 15:30 Posts: 1263 Location: Ekeby
|
|
| 16 Nov 2008, 22:26 |
|
 |
|
pafal
Joined: 04 Feb 2003, 08:49 Posts: 983
|
Och KalleBlå har dito //Patrik
|
| 16 Nov 2008, 23:54 |
|
 |
|
Haraldrig
Joined: 28 Apr 2008, 22:30 Posts: 8608 Location:
|
marcusss wrote: Haraldrig wrote: Hmm... Korean eller Japan? Min Email: Straponyourguitar(AT)hotmail.com korea  <b>Min email: marcusss79 (a) gmail.com</b> Då går det bort. Även om det är en bra gitarr så....ja du vet[:)] Min Email: Straponyourguitar(AT)hotmail.com
|
| 17 Nov 2008, 20:34 |
|
 |
|
Haraldrig
Joined: 28 Apr 2008, 22:30 Posts: 8608 Location:
|
pafal wrote: Vill åxå ha en Casino, hör av dig om det skiter sig. //Patrik Maila mig om du fortfarande är intresserad av en Casino. Min Email: Straponyourguitar(AT)hotmail.com
|
| 20 Nov 2008, 23:19 |
|
 |
|
blueskalle
Joined: 27 Mar 2006, 15:30 Posts: 1263 Location: Ekeby
|
|
| 20 Nov 2008, 23:31 |
|
 |
|
Haraldrig
Joined: 28 Apr 2008, 22:30 Posts: 8608 Location:
|
Allt har ett pris[;)] Vem vet vad Pafal har att erbjuda i bytesväg.... Min Email: Straponyourguitar(AT)hotmail.com
|
| 21 Nov 2008, 00:22 |
|
 |
|
Lostincepancake
Joined: 16 Jan 2008, 19:27 Posts: 384 Location:
|
Haraldrig wrote: Lostincepancake wrote: Är det den fd grönmålade???
Hur kan den bli två gitarrer? Min Email: StraponyourguitarAThotmail.com Det kan man verkligen undra[:D] Du kanske har klonat den i verkstan?  Har du kvar den gamla Epin med svaj förresten??
|
| 21 Nov 2008, 17:28 |
|
 |
|
Haraldrig
Joined: 28 Apr 2008, 22:30 Posts: 8608 Location:
|
Lostincepancake wrote: Haraldrig wrote: Lostincepancake wrote: Är det den fd grönmålade???
Hur kan den bli två gitarrer? Min Email: StraponyourguitarAThotmail.com Det kan man verkligen undra[:D] Du kanske har klonat den i verkstan?  Har du kvar den gamla Epin med svaj förresten?? Jag har kvar den gamla matsumoko epin. Min player numera. den är ju tokball. ska upp till Nico imorrn och mecka samt dricka några öl Min Email: Straponyourguitar(AT)hotmail.com
|
| 21 Nov 2008, 22:18 |
|
 |
|
Lostincepancake
Joined: 16 Jan 2008, 19:27 Posts: 384 Location:
|
Haraldrig wrote: Lostincepancake wrote: Haraldrig wrote: [quote="Lostincepancake"]
Är det den fd grönmålade???
Hur kan den bli två gitarrer? Min Email: StraponyourguitarAThotmail.com Det kan man verkligen undra[:D] Du kanske har klonat den i verkstan?  Har du kvar den gamla Epin med svaj förresten?? Jag har kvar den gamla matsumoko epin. Min player numera. den är ju tokball. ska upp till Nico imorrn och mecka samt dricka några öl Min Email: Straponyourguitar(AT)hotmail.com [/quote] Om du kommer på ett nyktert pris på eländet så kan du väl höra av dig[:)] Eller den kanske inte ligger ut för adoption längre???
|
| 21 Nov 2008, 22:59 |
|
 |
|
Haraldrig
Joined: 28 Apr 2008, 22:30 Posts: 8608 Location:
|
Lostincepancake wrote: Haraldrig wrote: Lostincepancake wrote: [quote="Haraldrig"]
[quote="Lostincepancake"]
Är det den fd grönmålade???
Hur kan den bli två gitarrer? Min Email: StraponyourguitarAThotmail.com Det kan man verkligen undra[:D] Du kanske har klonat den i verkstan?  Har du kvar den gamla Epin med svaj förresten?? Jag har kvar den gamla matsumoko epin. Min player numera. den är ju tokball. ska upp till Nico imorrn och mecka samt dricka några öl Min Email: Straponyourguitar(AT)hotmail.com [/quote] Om du kommer på ett nyktert pris på eländet så kan du väl höra av dig[:)] Eller den kanske inte ligger ut för adoption längre??? [/quote] Ett nyktert pris på en Matsumokobyggd Epiphone är väl 4000kr[:)] Min Email: Straponyourguitar(AT)hotmail.com
|
| 21 Nov 2008, 23:14 |
|
 |
|
Lostincepancake
Joined: 16 Jan 2008, 19:27 Posts: 384 Location:
|
Haraldrig wrote: Lostincepancake wrote: Haraldrig wrote: [quote="Lostincepancake"]
[quote="Haraldrig"]
[quote="Lostincepancake"]
Är det den fd grönmålade???
Hur kan den bli två gitarrer? Min Email: StraponyourguitarAThotmail.com Det kan man verkligen undra[:D] Du kanske har klonat den i verkstan?  Har du kvar den gamla Epin med svaj förresten?? Jag har kvar den gamla matsumoko epin. Min player numera. den är ju tokball. ska upp till Nico imorrn och mecka samt dricka några öl Min Email: Straponyourguitar(AT)hotmail.com [/quote] Om du kommer på ett nyktert pris på eländet så kan du väl höra av dig[:)] Eller den kanske inte ligger ut för adoption längre??? [/quote] Ett nyktert pris på en Matsumokobyggd Epiphone är väl 4000kr[:)] Min Email: Straponyourguitar(AT)hotmail.com [/quote] Tydligen billigare att handla av dig via dina annonser[:0] Och eftersom du har den kvar, så verkar ju marknadspriset ligga betydligt lägre....eller[;)]
|
| 22 Nov 2008, 00:13 |
|
 |
|
Haraldrig
Joined: 28 Apr 2008, 22:30 Posts: 8608 Location:
|
Lostincepancake wrote: Haraldrig wrote: Lostincepancake wrote: [quote="Haraldrig"]
[quote="Lostincepancake"]
[quote="Haraldrig"]
[quote="Lostincepancake"]
Är det den fd grönmålade???
Hur kan den bli två gitarrer? Min Email: StraponyourguitarAThotmail.com Det kan man verkligen undra[:D] Du kanske har klonat den i verkstan?  Har du kvar den gamla Epin med svaj förresten?? Jag har kvar den gamla matsumoko epin. Min player numera. den är ju tokball. ska upp till Nico imorrn och mecka samt dricka några öl Min Email: Straponyourguitar(AT)hotmail.com [/quote] Om du kommer på ett nyktert pris på eländet så kan du väl höra av dig[:)] Eller den kanske inte ligger ut för adoption längre??? [/quote] Ett nyktert pris på en Matsumokobyggd Epiphone är väl 4000kr[:)] Min Email: Straponyourguitar(AT)hotmail.com [/quote] Tydligen billigare att handla av dig via dina annonser[:0] Och eftersom du har den kvar, så verkar ju marknadspriset ligga betydligt lägre....eller[;)] [/quote] Har jag inte tagit bort annonsen? Fan, den ska ju bort. Har nekat 3 pers (4 med dig) att köpa den så nog finns det intresse. Jag gillar halsprofilen på den som fan. Och singelcoil i mahognykropp låter asballt. Min Email: Straponyourguitar(AT)hotmail.com
|
| 22 Nov 2008, 00:14 |
|
 |
|
Lostincepancake
Joined: 16 Jan 2008, 19:27 Posts: 384 Location:
|
Haraldrig wrote: Lostincepancake wrote: Haraldrig wrote: [quote="Lostincepancake"]
[quote="Haraldrig"]
[quote="Lostincepancake"]
[quote="Haraldrig"]
[quote="Lostincepancake"]
Är det den fd grönmålade???
Hur kan den bli två gitarrer? Min Email: StraponyourguitarAThotmail.com Det kan man verkligen undra[:D] Du kanske har klonat den i verkstan?  Har du kvar den gamla Epin med svaj förresten?? Jag har kvar den gamla matsumoko epin. Min player numera. den är ju tokball. ska upp till Nico imorrn och mecka samt dricka några öl Min Email: Straponyourguitar(AT)hotmail.com [/quote] Om du kommer på ett nyktert pris på eländet så kan du väl höra av dig[:)] Eller den kanske inte ligger ut för adoption längre??? [/quote] Ett nyktert pris på en Matsumokobyggd Epiphone är väl 4000kr[:)] Min Email: Straponyourguitar(AT)hotmail.com [/quote] Tydligen billigare att handla av dig via dina annonser[:0] Och eftersom du har den kvar, så verkar ju marknadspriset ligga betydligt lägre....eller[;)] [/quote] Har jag inte tagit bort annonsen? Fan, den ska ju bort. Har nekat 3 pers (4 med dig) att köpa den så nog finns det intresse. Jag gillar halsprofilen på den som fan. Och singelcoil i mahognykropp låter asballt. Min Email: Straponyourguitar(AT)hotmail.com [/quote] Jag vet...har en nästan exakt likadan fast Aria med hals typ stratta.
|
| 22 Nov 2008, 12:37 |
|
 |
|
Haraldrig
Joined: 28 Apr 2008, 22:30 Posts: 8608 Location:
|
Lostincepancake wrote: Haraldrig wrote: Lostincepancake wrote: [quote="Haraldrig"]
[quote="Lostincepancake"]
[quote="Haraldrig"]
[quote="Lostincepancake"]
[quote="Haraldrig"]
[quote="Lostincepancake"]
Är det den fd grönmålade???
Hur kan den bli två gitarrer? Min Email: StraponyourguitarAThotmail.com Det kan man verkligen undra[:D] Du kanske har klonat den i verkstan?  Har du kvar den gamla Epin med svaj förresten?? Jag har kvar den gamla matsumoko epin. Min player numera. den är ju tokball. ska upp till Nico imorrn och mecka samt dricka några öl Min Email: Straponyourguitar(AT)hotmail.com [/quote] Om du kommer på ett nyktert pris på eländet så kan du väl höra av dig[:)] Eller den kanske inte ligger ut för adoption längre??? [/quote] Ett nyktert pris på en Matsumokobyggd Epiphone är väl 4000kr[:)] Min Email: Straponyourguitar(AT)hotmail.com [/quote] Tydligen billigare att handla av dig via dina annonser[:0] Och eftersom du har den kvar, så verkar ju marknadspriset ligga betydligt lägre....eller[;)] [/quote] Har jag inte tagit bort annonsen? Fan, den ska ju bort. Har nekat 3 pers (4 med dig) att köpa den så nog finns det intresse. Jag gillar halsprofilen på den som fan. Och singelcoil i mahognykropp låter asballt. Min Email: Straponyourguitar(AT)hotmail.com [/quote] Jag vet...har en nästan exakt likadan fast Aria med hals typ stratta. [/quote] Då får du väl köpa Casinon istället[:)] Ska ju upp till er idag och klämma ett par öl och meka med en Greco tillsammans med Nico Min Email: Straponyourguitar(AT)hotmail.com
|
| 22 Nov 2008, 12:45 |
|
|