View unanswered posts | View active topics It is currently 24 Jun 2026, 06:11



Reply to topic  [ 30 posts ] 
Epiphone Casino 
Author Message

Joined: 28 Apr 2008, 22:30
Posts: 8608
Location:
Post Epiphone Casino
Någon som har en sådan?
Har lite diverse att byta med.

Bla 2st Hagström H2.

Min Email:
StraponyourguitarAThotmail.com


15 Nov 2008, 22:30
Profile ICQ YIM WWW

Joined: 16 Jan 2008, 19:27
Posts: 384
Location:
Post 
Haraldrig wrote:

Någon som har en sådan?
Har lite diverse att byta med.

Bla 2st Hagström H2.

Min Email:
StraponyourguitarAThotmail.com


Bild på H2??


16 Nov 2008, 01:48
Profile ICQ WWW

Joined: 28 Apr 2008, 22:30
Posts: 8608
Location:
Post 
Lostincepancake wrote:

Haraldrig wrote:

Någon som har en sådan?
Har lite diverse att byta med.

Bla 2st Hagström H2.

Min Email:
StraponyourguitarAThotmail.com


Bild på H2??

En burst och en Cherry.
Tänker inte rulla tíll andra sidan stan för att fota nu[:)]


Min Email:
StraponyourguitarAThotmail.com


16 Nov 2008, 02:46
Profile ICQ YIM WWW

Joined: 16 Jan 2008, 19:27
Posts: 384
Location:
Post 
Är det den fd grönmålade???


16 Nov 2008, 03:22
Profile ICQ WWW

Joined: 28 Apr 2008, 22:30
Posts: 8608
Location:
Post 
Lostincepancake wrote:

Är det den fd grönmålade???


Hur kan den bli två gitarrer?

Min Email:
StraponyourguitarAThotmail.com


16 Nov 2008, 11:10
Profile ICQ YIM WWW
User avatar

Joined: 27 Mar 2006, 15:30
Posts: 1263
Location: Ekeby
Post 
Japp! En naturfärgade mot din goldtop!!!
Kalle

http://www.buzzinblues.com
http://www.myspace.com/buzzinblues


16 Nov 2008, 18:53
Profile WWW

Joined: 28 Apr 2008, 22:30
Posts: 8608
Location:
Post 
blueskalle wrote:

Japp! En naturfärgade mot din goldtop!!!
Kalle

http://www.buzzinblues.com
http://www.myspace.com/buzzinblues


Vad lägger du mellan? Fast naturfärgad går bort en del alltså.

Min Email:
Straponyourguitar(AT)hotmail.com


16 Nov 2008, 19:31
Profile ICQ YIM WWW
User avatar

Joined: 27 Mar 2006, 15:30
Posts: 1263
Location: Ekeby
Post 
Vad säger du om 2500:-?
Kalle

http://www.buzzinblues.com
http://www.myspace.com/buzzinblues


16 Nov 2008, 19:55
Profile WWW

Joined: 28 Apr 2008, 22:30
Posts: 8608
Location:
Post 
blueskalle wrote:


Fan, nu låter du omöjlig att säga nej till.
Tar gärna en bild först men nu verkar vi vara hemma.

Min Email:
Straponyourguitar(AT)hotmail.com


16 Nov 2008, 20:05
Profile ICQ YIM WWW
User avatar

Joined: 27 Mar 2006, 15:30
Posts: 1263
Location: Ekeby
Post 
Du bör ha mail!
Kalle

http://www.buzzinblues.com
http://www.myspace.com/buzzinblues


16 Nov 2008, 20:33
Profile WWW

Joined: 04 Feb 2003, 08:49
Posts: 983
Post 


Vill åxå ha en Casino, hör av dig om det skiter sig.

//Patrik


16 Nov 2008, 20:43
Profile
User avatar

Joined: 27 Mar 2006, 15:30
Posts: 1263
Location: Ekeby
Post 
Ok!
Kalle

http://www.buzzinblues.com
http://www.myspace.com/buzzinblues


16 Nov 2008, 21:03
Profile WWW

Joined: 28 Apr 2008, 22:30
Posts: 8608
Location:
Post 
pafal wrote:



Vill åxå ha en Casino, hör av dig om det skiter sig.

//Patrik



Det skiter sig[:p]
JAg kan bara inte komma överens med en blond gura.


Min Email:
Straponyourguitar(AT)hotmail.com


16 Nov 2008, 21:50
Profile ICQ YIM WWW

Joined: 28 Apr 2008, 22:30
Posts: 8608
Location:
Post 
marcusss wrote:

jag har en '96 epiphone casino. Men du kanske söker en äldre?
också natur dock. Bilder: http://s171.photobucket.com/albums/u287 ... en/casino/


Image
<b>Min email: marcusss79 (a) gmail.com</b>


Hmm...
Korean eller Japan?

Min Email:
Straponyourguitar(AT)hotmail.com


16 Nov 2008, 22:08
Profile ICQ YIM WWW
User avatar

Joined: 27 Mar 2006, 15:30
Posts: 1263
Location: Ekeby
Post 
Pafal har mejl!
Kalle

http://www.buzzinblues.com
http://www.myspace.com/buzzinblues


16 Nov 2008, 22:26
Profile WWW

Joined: 04 Feb 2003, 08:49
Posts: 983
Post 


Och KalleBlå har dito

//Patrik


16 Nov 2008, 23:54
Profile

Joined: 28 Apr 2008, 22:30
Posts: 8608
Location:
Post 
marcusss wrote:

Haraldrig wrote:

marcusss wrote:

jag har en '96 epiphone casino. Men du kanske söker en äldre?
också natur dock. Bilder: http://s171.photobucket.com/albums/u287 ... en/casino/


Image
<b>Min email: marcusss79 (a) gmail.com</b>


Hmm...
Korean eller Japan?

Min Email:
Straponyourguitar(AT)hotmail.com



korea

Image
<b>Min email: marcusss79 (a) gmail.com</b>


Då går det bort. Även om det är en bra gitarr så....ja du vet[:)]

Min Email:
Straponyourguitar(AT)hotmail.com


17 Nov 2008, 20:34
Profile ICQ YIM WWW

Joined: 28 Apr 2008, 22:30
Posts: 8608
Location:
Post 
pafal wrote:



Vill åxå ha en Casino, hör av dig om det skiter sig.

//Patrik



Maila mig om du fortfarande är intresserad av en Casino.

Min Email:
Straponyourguitar(AT)hotmail.com


20 Nov 2008, 23:19
Profile ICQ YIM WWW
User avatar

Joined: 27 Mar 2006, 15:30
Posts: 1263
Location: Ekeby
Post 
[:0][:D]
Kalle

http://www.buzzinblues.com
http://www.myspace.com/buzzinblues


20 Nov 2008, 23:31
Profile WWW

Joined: 28 Apr 2008, 22:30
Posts: 8608
Location:
Post 


Allt har ett pris[;)]
Vem vet vad Pafal har att erbjuda i bytesväg....


Min Email:
Straponyourguitar(AT)hotmail.com


21 Nov 2008, 00:22
Profile ICQ YIM WWW

Joined: 16 Jan 2008, 19:27
Posts: 384
Location:
Post 
Haraldrig wrote:

Lostincepancake wrote:

Är det den fd grönmålade???


Hur kan den bli två gitarrer?

Min Email:
StraponyourguitarAThotmail.com


Det kan man verkligen undra[:D] Du kanske har klonat den i verkstan?
Image

Har du kvar den gamla Epin med svaj förresten??


21 Nov 2008, 17:28
Profile ICQ WWW

Joined: 28 Apr 2008, 22:30
Posts: 8608
Location:
Post 
Lostincepancake wrote:

Haraldrig wrote:

Lostincepancake wrote:

Är det den fd grönmålade???


Hur kan den bli två gitarrer?

Min Email:
StraponyourguitarAThotmail.com


Det kan man verkligen undra[:D] Du kanske har klonat den i verkstan?
Image

Har du kvar den gamla Epin med svaj förresten??


Jag har kvar den gamla matsumoko epin.
Min player numera. den är ju tokball.

ska upp till Nico imorrn och mecka samt dricka några öl

Min Email:
Straponyourguitar(AT)hotmail.com


21 Nov 2008, 22:18
Profile ICQ YIM WWW

Joined: 16 Jan 2008, 19:27
Posts: 384
Location:
Post 
Haraldrig wrote:

Lostincepancake wrote:

Haraldrig wrote:

[quote="Lostincepancake"]

Är det den fd grönmålade???


Hur kan den bli två gitarrer?

Min Email:
StraponyourguitarAThotmail.com


Det kan man verkligen undra[:D] Du kanske har klonat den i verkstan?
Image

Har du kvar den gamla Epin med svaj förresten??


Jag har kvar den gamla matsumoko epin.
Min player numera. den är ju tokball.

ska upp till Nico imorrn och mecka samt dricka några öl

Min Email:
Straponyourguitar(AT)hotmail.com
[/quote]

Om du kommer på ett nyktert pris på eländet så kan du väl höra av dig[:)] Eller den kanske inte ligger ut för adoption längre???


21 Nov 2008, 22:59
Profile ICQ WWW

Joined: 28 Apr 2008, 22:30
Posts: 8608
Location:
Post 
Lostincepancake wrote:

Haraldrig wrote:

Lostincepancake wrote:

[quote="Haraldrig"]

[quote="Lostincepancake"]

Är det den fd grönmålade???


Hur kan den bli två gitarrer?

Min Email:
StraponyourguitarAThotmail.com


Det kan man verkligen undra[:D] Du kanske har klonat den i verkstan?
Image

Har du kvar den gamla Epin med svaj förresten??


Jag har kvar den gamla matsumoko epin.
Min player numera. den är ju tokball.

ska upp till Nico imorrn och mecka samt dricka några öl

Min Email:
Straponyourguitar(AT)hotmail.com
[/quote]

Om du kommer på ett nyktert pris på eländet så kan du väl höra av dig[:)] Eller den kanske inte ligger ut för adoption längre???
[/quote]

Ett nyktert pris på en Matsumokobyggd Epiphone är väl 4000kr[:)]

Min Email:
Straponyourguitar(AT)hotmail.com


21 Nov 2008, 23:14
Profile ICQ YIM WWW

Joined: 16 Jan 2008, 19:27
Posts: 384
Location:
Post 
Haraldrig wrote:

Lostincepancake wrote:

Haraldrig wrote:

[quote="Lostincepancake"]

[quote="Haraldrig"]

[quote="Lostincepancake"]

Är det den fd grönmålade???


Hur kan den bli två gitarrer?

Min Email:
StraponyourguitarAThotmail.com


Det kan man verkligen undra[:D] Du kanske har klonat den i verkstan?
Image

Har du kvar den gamla Epin med svaj förresten??


Jag har kvar den gamla matsumoko epin.
Min player numera. den är ju tokball.

ska upp till Nico imorrn och mecka samt dricka några öl

Min Email:
Straponyourguitar(AT)hotmail.com
[/quote]

Om du kommer på ett nyktert pris på eländet så kan du väl höra av dig[:)] Eller den kanske inte ligger ut för adoption längre???
[/quote]

Ett nyktert pris på en Matsumokobyggd Epiphone är väl 4000kr[:)]

Min Email:
Straponyourguitar(AT)hotmail.com
[/quote]

Tydligen billigare att handla av dig via dina annonser[:0]

Och eftersom du har den kvar, så verkar ju marknadspriset ligga betydligt lägre....eller[;)]


22 Nov 2008, 00:13
Profile ICQ WWW

Joined: 28 Apr 2008, 22:30
Posts: 8608
Location:
Post 
Lostincepancake wrote:

Haraldrig wrote:

Lostincepancake wrote:

[quote="Haraldrig"]

[quote="Lostincepancake"]

[quote="Haraldrig"]

[quote="Lostincepancake"]

Är det den fd grönmålade???


Hur kan den bli två gitarrer?

Min Email:
StraponyourguitarAThotmail.com


Det kan man verkligen undra[:D] Du kanske har klonat den i verkstan?
Image

Har du kvar den gamla Epin med svaj förresten??


Jag har kvar den gamla matsumoko epin.
Min player numera. den är ju tokball.

ska upp till Nico imorrn och mecka samt dricka några öl

Min Email:
Straponyourguitar(AT)hotmail.com
[/quote]

Om du kommer på ett nyktert pris på eländet så kan du väl höra av dig[:)] Eller den kanske inte ligger ut för adoption längre???
[/quote]

Ett nyktert pris på en Matsumokobyggd Epiphone är väl 4000kr[:)]

Min Email:
Straponyourguitar(AT)hotmail.com
[/quote]

Tydligen billigare att handla av dig via dina annonser[:0]

Och eftersom du har den kvar, så verkar ju marknadspriset ligga betydligt lägre....eller[;)]
[/quote]

Har jag inte tagit bort annonsen?
Fan, den ska ju bort.
Har nekat 3 pers (4 med dig) att köpa den så nog finns det intresse.
Jag gillar halsprofilen på den som fan. Och singelcoil i mahognykropp låter asballt.


Min Email:
Straponyourguitar(AT)hotmail.com


22 Nov 2008, 00:14
Profile ICQ YIM WWW

Joined: 16 Jan 2008, 19:27
Posts: 384
Location:
Post 
Haraldrig wrote:

Lostincepancake wrote:

Haraldrig wrote:

[quote="Lostincepancake"]

[quote="Haraldrig"]

[quote="Lostincepancake"]

[quote="Haraldrig"]

[quote="Lostincepancake"]

Är det den fd grönmålade???


Hur kan den bli två gitarrer?

Min Email:
StraponyourguitarAThotmail.com


Det kan man verkligen undra[:D] Du kanske har klonat den i verkstan?
Image

Har du kvar den gamla Epin med svaj förresten??


Jag har kvar den gamla matsumoko epin.
Min player numera. den är ju tokball.

ska upp till Nico imorrn och mecka samt dricka några öl

Min Email:
Straponyourguitar(AT)hotmail.com
[/quote]

Om du kommer på ett nyktert pris på eländet så kan du väl höra av dig[:)] Eller den kanske inte ligger ut för adoption längre???
[/quote]

Ett nyktert pris på en Matsumokobyggd Epiphone är väl 4000kr[:)]

Min Email:
Straponyourguitar(AT)hotmail.com
[/quote]

Tydligen billigare att handla av dig via dina annonser[:0]

Och eftersom du har den kvar, så verkar ju marknadspriset ligga betydligt lägre....eller[;)]
[/quote]

Har jag inte tagit bort annonsen?
Fan, den ska ju bort.
Har nekat 3 pers (4 med dig) att köpa den så nog finns det intresse.
Jag gillar halsprofilen på den som fan. Och singelcoil i mahognykropp låter asballt.


Min Email:
Straponyourguitar(AT)hotmail.com
[/quote]

Jag vet...har en nästan exakt likadan fast Aria med hals typ stratta.


22 Nov 2008, 12:37
Profile ICQ WWW

Joined: 28 Apr 2008, 22:30
Posts: 8608
Location:
Post 
Lostincepancake wrote:

Haraldrig wrote:

Lostincepancake wrote:

[quote="Haraldrig"]

[quote="Lostincepancake"]

[quote="Haraldrig"]

[quote="Lostincepancake"]

[quote="Haraldrig"]

[quote="Lostincepancake"]

Är det den fd grönmålade???


Hur kan den bli två gitarrer?

Min Email:
StraponyourguitarAThotmail.com


Det kan man verkligen undra[:D] Du kanske har klonat den i verkstan?
Image

Har du kvar den gamla Epin med svaj förresten??


Jag har kvar den gamla matsumoko epin.
Min player numera. den är ju tokball.

ska upp till Nico imorrn och mecka samt dricka några öl

Min Email:
Straponyourguitar(AT)hotmail.com
[/quote]

Om du kommer på ett nyktert pris på eländet så kan du väl höra av dig[:)] Eller den kanske inte ligger ut för adoption längre???
[/quote]

Ett nyktert pris på en Matsumokobyggd Epiphone är väl 4000kr[:)]

Min Email:
Straponyourguitar(AT)hotmail.com
[/quote]

Tydligen billigare att handla av dig via dina annonser[:0]

Och eftersom du har den kvar, så verkar ju marknadspriset ligga betydligt lägre....eller[;)]
[/quote]

Har jag inte tagit bort annonsen?
Fan, den ska ju bort.
Har nekat 3 pers (4 med dig) att köpa den så nog finns det intresse.
Jag gillar halsprofilen på den som fan. Och singelcoil i mahognykropp låter asballt.


Min Email:
Straponyourguitar(AT)hotmail.com
[/quote]

Jag vet...har en nästan exakt likadan fast Aria med hals typ stratta.
[/quote]

Då får du väl köpa Casinon istället[:)]
Ska ju upp till er idag och klämma ett par öl och meka med en Greco tillsammans med Nico

Min Email:
Straponyourguitar(AT)hotmail.com


22 Nov 2008, 12:45
Profile ICQ YIM WWW
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic   [ 30 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software.