| Ljudbojen.com https://ljudbojen.com/ |
|
| Borta https://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=18145 |
Page 1 of 1 |
| Author: | Chopper [ 12 Aug 2008, 14:46 ] |
| Post subject: | Borta |
Pedalbord eller en bra strömförsörjning kanske. |
|
| Author: | Chopper [ 17 Aug 2008, 10:00 ] |
| Post subject: | |
Pedalbord skaffat så det får bli nåt annat.[:)] |
|
| Author: | Chopper [ 18 Aug 2008, 08:45 ] |
| Post subject: | |
T ex en Shure-mick... |
|
| Author: | ralvejd [ 19 Aug 2008, 21:09 ] |
| Post subject: | |
Eller någon av de här? http://www.ljudbojen.com/bojen/topic.asp?TOPIC_ID=13287 /ralvejd <i>Generalist, kan inget om allt"] http://www.ralvejd.se/ |
|
| Author: | Chopper [ 20 Aug 2008, 22:01 ] |
| Post subject: | |
Jag har tyvärr just köpt ett reverb och har en kompressor. Skall jag byta ut den blir det mot en EH rörkompressor. Men tack för förslaget.[:)] Bra sångmick med stativhållare eller en Green Bullet står högt på listan.[8D] Kan oxå tänka mej byta mot en Dimarzio Fred eller kanske nån liknande stallmick, i dubbelcreme... Jazzen är hals och helsvart, förutom reklamloggan då. |
|
| Author: | danix [ 20 Aug 2008, 22:16 ] |
| Post subject: | |
Chopper wrote: Jag har tyvärr just köpt ett reverb och har en kompressor. Skall jag byta ut den blir det mot en EH rörkompressor. Men tack för förslaget.[:)] Bra sångmick med stativhållare eller en Green Bullet står högt på listan.[8D] Kan oxå tänka mej byta mot en Dimarzio Fred eller kanske nån liknande stallmick, i dubbelcreme... Jazzen är hals och helsvart, förutom reklamloggan då. Liknande vet jag ju inte, men jag har en gammal Super Distortion som inte används. |
|
| Author: | Chopper [ 21 Aug 2008, 07:51 ] |
| Post subject: | |
danix wrote: Liknande vet jag ju inte, men jag har en gammal Super Distortion som inte används. Jag har en superdist i en gitarr redan och en Custom Custom i en annan. Det blir lite mycket av samma sak liksom. Superdist är en trevlig mick annars. Klassisk. Bara det att nu vill jag ha ett annat ljud, mer violinkaraktär liksom.[:)] |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|