Ljudbojen.com
https://ljudbojen.com/

Fender Super Amp 1953
https://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=18128
Page 1 of 1

Author:  rag [ 11 Aug 2008, 23:36 ]
Post subject:  Fender Super Amp 1953

Fender Super Amp 1953 i orginal tweed. Det sitter reissue Jensenhögtalare i den som det låter fantastiskt med.

Bytes mot Marshalltopp eller combo eller 4x12lådor från 60tal. Eller varför inte nån fin strata från runt 1970.


http://www.vendolin.com/Annonce_Detail. ... id=5452927

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/