| Ljudbojen.com https://ljudbojen.com/ |
|
| Fender Super Amp 1953 https://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=18128 |
Page 1 of 1 |
| Author: | rag [ 11 Aug 2008, 23:36 ] |
| Post subject: | Fender Super Amp 1953 |
Fender Super Amp 1953 i orginal tweed. Det sitter reissue Jensenhögtalare i den som det låter fantastiskt med. Bytes mot Marshalltopp eller combo eller 4x12lådor från 60tal. Eller varför inte nån fin strata från runt 1970. http://www.vendolin.com/Annonce_Detail. ... id=5452927 |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|