Chopper wrote:
Jag har tyvärr just köpt ett reverb och har en kompressor. Skall jag byta ut den blir det mot en EH rörkompressor. Men tack för förslaget.[:)]
Bra sångmick med stativhållare eller en Green Bullet står högt på listan.[8D]
Kan oxå tänka mej byta mot en Dimarzio Fred eller kanske nån liknande stallmick, i dubbelcreme...
Jazzen är hals och helsvart, förutom reklamloggan då.
Liknande vet jag ju inte, men jag har en gammal Super Distortion som inte används.