View unanswered posts | View active topics It is currently 24 Jun 2026, 01:45



Reply to topic  [ 7 posts ] 
Borta 
Author Message

Joined: 14 Jun 2005, 08:35
Posts: 1696
Location:
Post Borta
Pedalbord eller en bra strömförsörjning kanske.


12 Aug 2008, 14:46
Profile ICQ WWW

Joined: 14 Jun 2005, 08:35
Posts: 1696
Location:
Post 
Pedalbord skaffat så det får bli nåt annat.[:)]


17 Aug 2008, 10:00
Profile ICQ WWW

Joined: 14 Jun 2005, 08:35
Posts: 1696
Location:
Post 
T ex en Shure-mick...


18 Aug 2008, 08:45
Profile ICQ WWW
User avatar

Joined: 15 Jan 2008, 22:13
Posts: 1860
Location: skaraborg
Post 
Eller någon av de här?
http://www.ljudbojen.com/bojen/topic.asp?TOPIC_ID=13287

/ralvejd
<i>Generalist, kan inget om allt"]
http://www.ralvejd.se/


19 Aug 2008, 21:09
Profile

Joined: 14 Jun 2005, 08:35
Posts: 1696
Location:
Post 
Jag har tyvärr just köpt ett reverb och har en kompressor. Skall jag byta ut den blir det mot en EH rörkompressor. Men tack för förslaget.[:)]

Bra sångmick med stativhållare eller en Green Bullet står högt på listan.[8D]

Kan oxå tänka mej byta mot en Dimarzio Fred eller kanske nån liknande stallmick, i dubbelcreme...
Jazzen är hals och helsvart, förutom reklamloggan då.


20 Aug 2008, 22:01
Profile ICQ WWW

Joined: 20 May 2003, 23:28
Posts: 2794
Location: Sollentuna, Stockholm
Post 
Chopper wrote:

Jag har tyvärr just köpt ett reverb och har en kompressor. Skall jag byta ut den blir det mot en EH rörkompressor. Men tack för förslaget.[:)]

Bra sångmick med stativhållare eller en Green Bullet står högt på listan.[8D]

Kan oxå tänka mej byta mot en Dimarzio Fred eller kanske nån liknande stallmick, i dubbelcreme...
Jazzen är hals och helsvart, förutom reklamloggan då.



Liknande vet jag ju inte, men jag har en gammal Super Distortion som inte används.


20 Aug 2008, 22:16
Profile

Joined: 14 Jun 2005, 08:35
Posts: 1696
Location:
Post 
danix wrote:
Liknande vet jag ju inte, men jag har en gammal Super Distortion som inte används.

Jag har en superdist i en gitarr redan och en Custom Custom i en annan. Det blir lite mycket av samma sak liksom. Superdist är en trevlig mick annars. Klassisk. Bara det att nu vill jag ha ett annat ljud, mer violinkaraktär liksom.[:)]


21 Aug 2008, 07:51
Profile ICQ WWW
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic   [ 7 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 10 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software.