Ljudbojen.com
https://ljudbojen.com/

Tele från 78 mot något?
https://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=17810
Page 1 of 1

Author:  zuma [ 03 Aug 2008, 02:38 ]
Post subject:  Tele från 78 mot något?

Har en blonde telecaster från 1978 med hardcase, rosewoodhals i fint skick som låter grymt, och vill kanske byta mot nått annat... Gärna Gretsch, SG, Les paul kanske? Kom med förslag... Akustiska gibsons kan va intressanta.

Author:  swebamse [ 04 Aug 2008, 11:50 ]
Post subject: 

Rickenbacker 450 från -74... kan det vara av intresse??

Den sista dåren är inte född änImage

Author:  rag [ 06 Aug 2008, 21:20 ]
Post subject: 

zuma wrote:

Har en blonde telecaster från 1978 med hardcase, rosewoodhals i fint skick som låter grymt, och vill kanske byta mot nått annat... Gärna Gretsch, SG, Les paul kanske? Kom med förslag... Akustiska gibsons kan va intressanta.


e telen tung?

Author:  johnkee [ 07 Aug 2008, 19:43 ]
Post subject: 

Jag skulle också vilja ha lite fakta på telen, t.ex. bilder, vikt och halsprofil.

John Kee

Author:  rolwoody [ 07 Aug 2008, 20:38 ]
Post subject: 

Mailade dig via profilen för ett tag sedan.
Men har inte fått något svar.

Author:  zuma [ 08 Aug 2008, 12:59 ]
Post subject: 

Tjenare allihopa. Fick inget mejl i profilen, skumt! Mejla till henningsernhede@hotmail.com istället då. Rickenbackern är nog inte så intressant tyvärr... Telen är ganska tung, har inte vägt den exakt, men från dom här årtalen är dom ju ganska tunga.

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/