| Ljudbojen.com https://ljudbojen.com/ |
|
| Tele från 78 mot något? https://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=17810 |
Page 1 of 1 |
| Author: | zuma [ 03 Aug 2008, 02:38 ] |
| Post subject: | Tele från 78 mot något? |
Har en blonde telecaster från 1978 med hardcase, rosewoodhals i fint skick som låter grymt, och vill kanske byta mot nått annat... Gärna Gretsch, SG, Les paul kanske? Kom med förslag... Akustiska gibsons kan va intressanta. |
|
| Author: | swebamse [ 04 Aug 2008, 11:50 ] |
| Post subject: | |
Rickenbacker 450 från -74... kan det vara av intresse?? Den sista dåren är inte född än
|
|
| Author: | rag [ 06 Aug 2008, 21:20 ] |
| Post subject: | |
zuma wrote: Har en blonde telecaster från 1978 med hardcase, rosewoodhals i fint skick som låter grymt, och vill kanske byta mot nått annat... Gärna Gretsch, SG, Les paul kanske? Kom med förslag... Akustiska gibsons kan va intressanta. e telen tung? |
|
| Author: | johnkee [ 07 Aug 2008, 19:43 ] |
| Post subject: | |
Jag skulle också vilja ha lite fakta på telen, t.ex. bilder, vikt och halsprofil. John Kee |
|
| Author: | rolwoody [ 07 Aug 2008, 20:38 ] |
| Post subject: | |
Mailade dig via profilen för ett tag sedan. Men har inte fått något svar. |
|
| Author: | zuma [ 08 Aug 2008, 12:59 ] |
| Post subject: | |
Tjenare allihopa. Fick inget mejl i profilen, skumt! Mejla till henningsernhede@hotmail.com istället då. Rickenbackern är nog inte så intressant tyvärr... Telen är ganska tung, har inte vägt den exakt, men från dom här årtalen är dom ju ganska tunga. |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|