Ljudbojen.com
https://ljudbojen.com/

Grafikkort mot.. nåt skoj. :)
https://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=17769
Page 1 of 1

Author:  bjoel [ 01 Aug 2008, 10:56 ]
Post subject:  Grafikkort mot.. nåt skoj. :)

Efter en rensning i datorlådan har jag ett grafikkort över, AGP, märkt MVGA-NVGT32A 64MB W/TV. Om nån skulle vara intresserad kan det få åka post. Finge jag ett paket strängar eller nåt skoj i byte blir jag inte ledsen.

Author:  fishnose [ 03 Aug 2008, 01:14 ]
Post subject: 

Kan vara användbar. Vad sägs om ett paket Gibson Vintage Reissue 10-46?

:] Fish

Down Louisiana way
Lived a Cage and Lady

Author:  bjoel [ 03 Aug 2008, 09:58 ]
Post subject: 

Visst, låter som en deal. Mail.

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/