| Ljudbojen.com https://ljudbojen.com/ |
|
| Grafikkort mot.. nåt skoj. :) https://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=17769 |
Page 1 of 1 |
| Author: | bjoel [ 01 Aug 2008, 10:56 ] |
| Post subject: | Grafikkort mot.. nåt skoj. :) |
Efter en rensning i datorlådan har jag ett grafikkort över, AGP, märkt MVGA-NVGT32A 64MB W/TV. Om nån skulle vara intresserad kan det få åka post. Finge jag ett paket strängar eller nåt skoj i byte blir jag inte ledsen. |
|
| Author: | fishnose [ 03 Aug 2008, 01:14 ] |
| Post subject: | |
Kan vara användbar. Vad sägs om ett paket Gibson Vintage Reissue 10-46? :] Fish Down Louisiana way Lived a Cage and Lady |
|
| Author: | bjoel [ 03 Aug 2008, 09:58 ] |
| Post subject: | |
Visst, låter som en deal. Mail. |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|