Ljudbojen.com
https://ljudbojen.com/

Gibson 67 Vee från -95
https://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=17558
Page 1 of 1

Author:  onparolebaby [ 23 Jul 2008, 06:50 ]
Post subject:  Gibson 67 Vee från -95

Har ett cremefärgat Gibson Vee ala 67 modellen,alltså inte cheapo varianten.
Gjord -95,har använts flitigt men är ändå i finfint skick,ljuder & spelar som en dröm,jävligt resonant pjäs det här!.
Helt orginal,orginal hardcase + en Ritter gig bag ingår.
Bytes mot en grym tele 52 style,esquire eller en 57 strata style,inga problem med dings & slitage,bara dom är orginal japs(fender,tokai,fernandes mfl) eller mex(fender) eller jänkare(fender) är av intresse.

Finns i Gbg trakten.

Author:  Plexiglas [ 23 Jul 2008, 16:33 ]
Post subject: 

Va kostar V'et?

http://www.myspace.com/gudarsskymning

Author:  onparolebaby [ 25 Jul 2008, 03:14 ]
Post subject: 

Ja!?![V]

Author:  k-john [ 04 Aug 2008, 13:37 ]
Post subject: 

Har en 3-tons sunburst Fernandes strata, 50´s style med lönnhals. Kan det vara något?

Author:  Plexiglas [ 04 Aug 2008, 17:39 ]
Post subject: 

shit, tre ton, får man inte ont i axeln då???[:0]

(sorry, kunde inte låta bli[;)]se det som en bump!)

http://www.myspace.com/gudarsskymning

Author:  k-john [ 04 Aug 2008, 19:19 ]
Post subject: 

knut wrote:

shit, tre ton, får man inte ont i axeln då???[:0]

(sorry, kunde inte låta bli[;)]se det som en bump!)

http://www.myspace.com/gudarsskymning

ja, uh.. om du bara visste! Därför vill jag byta till en cremefärgad vinge.

För creme är väl bara 1 ton??[;)]

Author:  onparolebaby [ 06 Aug 2008, 06:51 ]
Post subject: 

Skicka bilder på´t så kollar vi.
Skicka till chris@on-parole.net
//C-man

Author:  k-john [ 08 Aug 2008, 09:13 ]
Post subject: 

onparolebaby wrote:

Skicka bilder på´t så kollar vi.
Skicka till chris@on-parole.net
//C-man


Bilder i lådan!

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/