| Ljudbojen.com https://ljudbojen.com/ |
|
| Gibson 67 Vee från -95 https://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=17558 |
Page 1 of 1 |
| Author: | onparolebaby [ 23 Jul 2008, 06:50 ] |
| Post subject: | Gibson 67 Vee från -95 |
Har ett cremefärgat Gibson Vee ala 67 modellen,alltså inte cheapo varianten. Gjord -95,har använts flitigt men är ändå i finfint skick,ljuder & spelar som en dröm,jävligt resonant pjäs det här!. Helt orginal,orginal hardcase + en Ritter gig bag ingår. Bytes mot en grym tele 52 style,esquire eller en 57 strata style,inga problem med dings & slitage,bara dom är orginal japs(fender,tokai,fernandes mfl) eller mex(fender) eller jänkare(fender) är av intresse. Finns i Gbg trakten. |
|
| Author: | Plexiglas [ 23 Jul 2008, 16:33 ] |
| Post subject: | |
Va kostar V'et? http://www.myspace.com/gudarsskymning |
|
| Author: | onparolebaby [ 25 Jul 2008, 03:14 ] |
| Post subject: | |
Ja!?![V] |
|
| Author: | k-john [ 04 Aug 2008, 13:37 ] |
| Post subject: | |
Har en 3-tons sunburst Fernandes strata, 50´s style med lönnhals. Kan det vara något? |
|
| Author: | Plexiglas [ 04 Aug 2008, 17:39 ] |
| Post subject: | |
shit, tre ton, får man inte ont i axeln då???[:0] (sorry, kunde inte låta bli[;)]se det som en bump!) http://www.myspace.com/gudarsskymning |
|
| Author: | k-john [ 04 Aug 2008, 19:19 ] |
| Post subject: | |
knut wrote: shit, tre ton, får man inte ont i axeln då???[:0] (sorry, kunde inte låta bli[;)]se det som en bump!) http://www.myspace.com/gudarsskymning ja, uh.. om du bara visste! Därför vill jag byta till en cremefärgad vinge. För creme är väl bara 1 ton??[;)] |
|
| Author: | onparolebaby [ 06 Aug 2008, 06:51 ] |
| Post subject: | |
Skicka bilder på´t så kollar vi. Skicka till chris@on-parole.net //C-man |
|
| Author: | k-john [ 08 Aug 2008, 09:13 ] |
| Post subject: | |
onparolebaby wrote: Bilder i lådan! |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|