View unanswered posts | View active topics It is currently 22 Jun 2026, 22:09



Reply to topic  [ 8 posts ] 
Gibson 67 Vee från -95 
Author Message

Joined: 07 May 2008, 14:49
Posts: 502
Location: Nybro
Post Gibson 67 Vee från -95
Har ett cremefärgat Gibson Vee ala 67 modellen,alltså inte cheapo varianten.
Gjord -95,har använts flitigt men är ändå i finfint skick,ljuder & spelar som en dröm,jävligt resonant pjäs det här!.
Helt orginal,orginal hardcase + en Ritter gig bag ingår.
Bytes mot en grym tele 52 style,esquire eller en 57 strata style,inga problem med dings & slitage,bara dom är orginal japs(fender,tokai,fernandes mfl) eller mex(fender) eller jänkare(fender) är av intresse.

Finns i Gbg trakten.


23 Jul 2008, 06:50
Profile WWW

Joined: 27 Dec 2007, 15:24
Posts: 5497
Post 
Va kostar V'et?

http://www.myspace.com/gudarsskymning


23 Jul 2008, 16:33
Profile WWW

Joined: 07 May 2008, 14:49
Posts: 502
Location: Nybro
Post 
Ja!?![V]


25 Jul 2008, 03:14
Profile WWW

Joined: 07 Nov 2003, 19:35
Posts: 398
Location: Karlstad
Post 
Har en 3-tons sunburst Fernandes strata, 50´s style med lönnhals. Kan det vara något?


04 Aug 2008, 13:37
Profile

Joined: 27 Dec 2007, 15:24
Posts: 5497
Post 
shit, tre ton, får man inte ont i axeln då???[:0]

(sorry, kunde inte låta bli[;)]se det som en bump!)

http://www.myspace.com/gudarsskymning


04 Aug 2008, 17:39
Profile WWW

Joined: 07 Nov 2003, 19:35
Posts: 398
Location: Karlstad
Post 
knut wrote:

shit, tre ton, får man inte ont i axeln då???[:0]

(sorry, kunde inte låta bli[;)]se det som en bump!)

http://www.myspace.com/gudarsskymning

ja, uh.. om du bara visste! Därför vill jag byta till en cremefärgad vinge.

För creme är väl bara 1 ton??[;)]


04 Aug 2008, 19:19
Profile

Joined: 07 May 2008, 14:49
Posts: 502
Location: Nybro
Post 
Skicka bilder på´t så kollar vi.
Skicka till chris@on-parole.net
//C-man


06 Aug 2008, 06:51
Profile WWW

Joined: 07 Nov 2003, 19:35
Posts: 398
Location: Karlstad
Post 
onparolebaby wrote:

Skicka bilder på´t så kollar vi.
Skicka till chris@on-parole.net
//C-man


Bilder i lådan!


08 Aug 2008, 09:13
Profile
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic   [ 8 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software.