Ljudbojen.com
https://ljudbojen.com/

Burns Legend/BILD - stannar hos pappa
https://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=17393
Page 1 of 1

Author:  dimman [ 16 Jul 2008, 20:19 ]
Post subject:  Burns Legend/BILD - stannar hos pappa

Burns legend aniversary Guitar i mint condition OBS ! Inget Kinabygge, min gitarr är byggd (bland dom sista) i England serie.nr 016 -limited edition.
Allt orginal, org hiscox case, all dokumentation finns, byte med fin acke gura i samma prisklass.
Kontakt via profilen
Image
Dimman

Author:  dimman [ 16 Jul 2008, 21:22 ]
Post subject: 

Josh D Ztorsion wrote:

vilket bytesvärde hade du räknat med?

ImageThe beat goes on and I´m so wrong


Den kostade 44000 kr 1994,och gitarren är som sagt i mint cond, jag kan tänka mig byten mot ex. Gibson, Guild eller Martin gitarr.
Även andra roliga byten är intressanta.
Image
Dimman

Author:  swebamse [ 25 Aug 2008, 10:12 ]
Post subject: 

Hmmm... kanske ett byte?

<a href="http://s40.photobucket.com/albums/e217/swebamse/?action=view&current=VoxGuitarOrganb.jpg" target="_blank"><img src="http://i40.photobucket.com/albums/e217/swebamse/VoxGuitarOrganb.jpg" border="0" alt="Photobucket"></a>

Den sista dåren är inte född änImage

Author:  swebamse [ 25 Aug 2008, 10:15 ]
Post subject: 

Hopps... lär mig visst aldrig vilken knapp jag skall trycka på...
Här är i alla fall min Vox GuitarOrgan från -67

Image

Den sista dåren är inte född änImage

Author:  dimman [ 26 Aug 2008, 00:32 ]
Post subject: 

swebamse wrote:

Hopps... lär mig visst aldrig vilken knapp jag skall trycka på...
Här är i alla fall min Vox GuitarOrgan från -67

Image

Den sista dåren är inte född änImage
Tack för ett generöst erbjudande, en härlig gitarr , nostalgi så det skriker om det, men det jag var ute efter var en acke gura, tackar därför ödmjukt nej.

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/