| Ljudbojen.com https://ljudbojen.com/ |
|
| Burns Legend/BILD - stannar hos pappa https://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=17393 |
Page 1 of 1 |
| Author: | dimman [ 16 Jul 2008, 20:19 ] |
| Post subject: | Burns Legend/BILD - stannar hos pappa |
Burns legend aniversary Guitar i mint condition OBS ! Inget Kinabygge, min gitarr är byggd (bland dom sista) i England serie.nr 016 -limited edition. Allt orginal, org hiscox case, all dokumentation finns, byte med fin acke gura i samma prisklass. Kontakt via profilen ![]() Dimman |
|
| Author: | dimman [ 16 Jul 2008, 21:22 ] |
| Post subject: | |
Josh D Ztorsion wrote: vilket bytesvärde hade du räknat med? The beat goes on and I´m so wrongDen kostade 44000 kr 1994,och gitarren är som sagt i mint cond, jag kan tänka mig byten mot ex. Gibson, Guild eller Martin gitarr. Även andra roliga byten är intressanta. ![]() Dimman |
|
| Author: | swebamse [ 25 Aug 2008, 10:12 ] |
| Post subject: | |
Hmmm... kanske ett byte? <a href="http://s40.photobucket.com/albums/e217/swebamse/?action=view¤t=VoxGuitarOrganb.jpg" target="_blank"><img src="http://i40.photobucket.com/albums/e217/swebamse/VoxGuitarOrganb.jpg" border="0" alt="Photobucket"></a> Den sista dåren är inte född än
|
|
| Author: | swebamse [ 25 Aug 2008, 10:15 ] |
| Post subject: | |
Hopps... lär mig visst aldrig vilken knapp jag skall trycka på... Här är i alla fall min Vox GuitarOrgan från -67 ![]() Den sista dåren är inte född än
|
|
| Author: | dimman [ 26 Aug 2008, 00:32 ] |
| Post subject: | |
swebamse wrote: Hopps... lär mig visst aldrig vilken knapp jag skall trycka på... Här är i alla fall min Vox GuitarOrgan från -67 ![]() Den sista dåren är inte född än ![]() Tack för ett generöst erbjudande, en härlig gitarr , nostalgi så det skriker om det, men det jag var ute efter var en acke gura, tackar därför ödmjukt nej. |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|