| Ljudbojen.com https://ljudbojen.com/ |
|
| T-Rex Mudhoney SÅLD https://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=17285 |
Page 1 of 1 |
| Author: | we_made_wor_history [ 13 Jul 2008, 04:28 ] |
| Post subject: | T-Rex Mudhoney SÅLD |
bytes mot nåt kul inga Behringer eller annat extremt billigt dock |
|
| Author: | 9200 [ 13 Jul 2008, 12:06 ] |
| Post subject: | |
är en MXR ZW-44 intresant? http://www.youtube.com/watch?v=cO46SLtj23A |
|
| Author: | we_made_wor_history [ 13 Jul 2008, 12:31 ] |
| Post subject: | |
nah den där är nog lite för metal för mig har du inget annat att byta med? |
|
| Author: | 9200 [ 13 Jul 2008, 14:32 ] |
| Post subject: | |
Nej, sorry..Det enda som är "över" efter det nya pedalbordsbygget var MXR:n. Hojjta till om du ångrar dig! |
|
| Author: | we_made_wor_history [ 13 Jul 2008, 14:52 ] |
| Post subject: | |
ah du kan ju alltid köpa den annars |
|
| Author: | 9200 [ 13 Jul 2008, 18:43 ] |
| Post subject: | |
Bra pris...Har gig på Lördag så efter helgen som kommer har jag likvida medel igen....Har shoppat för mycket som vanligt! Om den fins kvar då så hugger jag den! |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|