Ljudbojen.com
https://ljudbojen.com/

Ibanez PhaseTone PT909
https://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=17262
Page 1 of 1

Author:  Fender.58 [ 11 Jul 2008, 21:54 ]
Post subject:  Ibanez PhaseTone PT909

Hej!

Jag har en "Ibanez PhaseTone PT909" i 99% nyskick, som fungerar
alldeles utmärkt. Den ger ett varmt och fylligt ljud. Min tanke
är att byta den mot en compressor, helst 19" rack. Är det någon
som är intresserad av ett byte?

Mvh
Robert

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/