| Ljudbojen.com https://ljudbojen.com/ |
|
| Ibanez PhaseTone PT909 https://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=17262 |
Page 1 of 1 |
| Author: | Fender.58 [ 11 Jul 2008, 21:54 ] |
| Post subject: | Ibanez PhaseTone PT909 |
Hej! Jag har en "Ibanez PhaseTone PT909" i 99% nyskick, som fungerar alldeles utmärkt. Den ger ett varmt och fylligt ljud. Min tanke är att byta den mot en compressor, helst 19" rack. Är det någon som är intresserad av ett byte? Mvh Robert |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|