Ljudbojen.com
https://ljudbojen.com/

Ibanez Distpedal mot något skoj!?
https://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=17144
Page 1 of 1

Author:  FenderBender [ 08 Jul 2008, 00:44 ]
Post subject:  Ibanez Distpedal mot något skoj!?

Har en Ibanez BN5 Black Noise som blivit surplus. Jag byter den gärna mot något trevligt och är öppen för förslag.

Tex kan min pedal utgöra hel/del likvid mot exempelvis en Mudhoney eller Möller pedda. Bytesvärdet ca 500 kr (förslagsvis).

<font color="green">If you can bend it you can mend it, if you can't mend it don't bend it - just make shure it's a Fender, Bender!</font id="green">

Author:  FenderBender [ 14 Jul 2008, 16:58 ]
Post subject: 

[:D]14 Juli BUMP![:D]

Image <font color="green">If you can bend it you can mend it, if you can't mend it don't bend it - just make shure it's a Fender, Bender!</font id="green">

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/