| Ljudbojen.com https://ljudbojen.com/ |
|
| Ibanez Distpedal mot något skoj!? https://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=17144 |
Page 1 of 1 |
| Author: | FenderBender [ 08 Jul 2008, 00:44 ] |
| Post subject: | Ibanez Distpedal mot något skoj!? |
Har en Ibanez BN5 Black Noise som blivit surplus. Jag byter den gärna mot något trevligt och är öppen för förslag. Tex kan min pedal utgöra hel/del likvid mot exempelvis en Mudhoney eller Möller pedda. Bytesvärdet ca 500 kr (förslagsvis). <font color="green">If you can bend it you can mend it, if you can't mend it don't bend it - just make shure it's a Fender, Bender!</font id="green"> |
|
| Author: | FenderBender [ 14 Jul 2008, 16:58 ] |
| Post subject: | |
[:D]14 Juli BUMP![:D] <font color="green">If you can bend it you can mend it, if you can't mend it don't bend it - just make shure it's a Fender, Bender!</font id="green">
|
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|