Ljudbojen.com
https://ljudbojen.com/

Pedaler >> 5E3 Deluxebygge
https://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=17054
Page 1 of 1

Author:  Hoffe [ 04 Jul 2008, 11:04 ]
Post subject:  Pedaler >> 5E3 Deluxebygge

Bara förstärkardelen eller med låda, med eller utan högtalare och i gott skick.
Bara förstärkardelen är färdigbyggd och i fullt fungerande skick.
Ceriatone eller Weber eller något annat liknande.
Kan ev. erbjuda byten/delbyten i form av pedaler:
BJF Honey Bee
Boss DM-2 analogdelay (vintage)
/Thomas

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/