| Ljudbojen.com https://ljudbojen.com/ |
|
| Pedaler >> 5E3 Deluxebygge https://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=17054 |
Page 1 of 1 |
| Author: | Hoffe [ 04 Jul 2008, 11:04 ] |
| Post subject: | Pedaler >> 5E3 Deluxebygge |
Bara förstärkardelen eller med låda, med eller utan högtalare och i gott skick. Bara förstärkardelen är färdigbyggd och i fullt fungerande skick. Ceriatone eller Weber eller något annat liknande. Kan ev. erbjuda byten/delbyten i form av pedaler: BJF Honey Bee Boss DM-2 analogdelay (vintage) /Thomas |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|