View unanswered posts | View active topics It is currently 22 Jun 2026, 22:30



Reply to topic  [ 5 posts ] 
Intressekoll danopro.. 
Author Message

Joined: 26 Aug 2005, 21:56
Posts: 1195
Location: Kållered
Post Intressekoll danopro..
Funderar på att göra mig av med min fina dano pro. Låter bra o är snygg, men jag spelar lite på den.. Byter gärna mot nån annan rolig gitarr, kanske en stratakopia eller nåt? Gärna svaj, men inga hårdrocksgitarrer.. Lånad bild (hoppas färgen stämmer, knasig skärm..):
Image


24 Jun 2008, 17:35
Profile WWW
User avatar

Joined: 22 Sep 2004, 23:57
Posts: 1905
Location: Västra Frölunda
Post 
Bytesvärde ?


27 Jun 2008, 12:38
Profile

Joined: 26 Aug 2005, 21:56
Posts: 1195
Location: Kållered
Post 
crybaby wrote:

Bytesvärde ?



1400?


27 Jun 2008, 15:17
Profile WWW
User avatar

Joined: 22 Sep 2004, 23:57
Posts: 1905
Location: Västra Frölunda
Post 
Intresse finns för den, samt TapLopen.

Vi kan höras i helgen, på tfn.

Må väl !

Lasse


27 Jun 2008, 15:53
Profile

Joined: 16 Jan 2008, 19:27
Posts: 384
Location:
Post 
d-drop wrote:

Funderar på att göra mig av med min fina dano pro. Låter bra o är snygg, men jag spelar lite på den.. Byter gärna mot nån annan rolig gitarr, kanske en stratakopia eller nåt? Gärna svaj, men inga hårdrocksgitarrer.. Lånad bild (hoppas färgen stämmer, knasig skärm..):
Image




Vad säger du om 2st sushigitarrer (japonesiska 60-talare) mot din designgitarr????[;)]


29 Jun 2008, 00:51
Profile ICQ WWW
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic   [ 5 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 16 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software.