Funderar på att göra mig av med min fina dano pro. Låter bra o är snygg, men jag spelar lite på den.. Byter gärna mot nån annan rolig gitarr, kanske en stratakopia eller nåt? Gärna svaj, men inga hårdrocksgitarrer.. Lånad bild (hoppas färgen stämmer, knasig skärm..):
