| Ljudbojen.com https://ljudbojen.com/ |
|
| Behöver en p90 i Humbuckerstorlek https://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=13196 |
Page 1 of 1 |
| Author: | Danelectro [ 16 Jan 2008, 16:45 ] |
| Post subject: | Behöver en p90 i Humbuckerstorlek |
Just precis...en så´n vill jag ha,eller ett helt set, kromad eller svart/krom. jag har en svart Gibson T-500 eller en Cremefärgad Dimarzio Super Distortion eller en vit Jazzmastermick som jag kan byta med. Eller så kanske det är något annat du behöver. //Dan |
|
| Author: | Blue4ever [ 16 Jan 2008, 18:48 ] |
| Post subject: | |
Gitarristen i bandet har en Duncan phatcats med kromad kåpa som han inte använder. Kan det va nåt? |
|
| Author: | Danelectro [ 17 Jan 2008, 09:03 ] |
| Post subject: | |
Hallåj o tack för svar ! 1.En phatcat är av intresse. är det någon av mina mickar han vill ha? Förresten...är det stall eller halsmick? 2. Jo...jag har sneglat på dina mickar. Visst är de lite spinkigare i ljudet än en p-90? Kan ett komplett vitt plektrumskydd(har både enlager och trelager) med mexicomickar va nå´t?...Strata alltså. //Dan. |
|
| Author: | Danelectro [ 21 Jan 2008, 15:01 ] |
| Post subject: | |
Jag skall leta i gömmorna så får vi se om jag hittar något roligt. //Dan |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|