Ljudbojen.com
https://ljudbojen.com/

Behöver en p90 i Humbuckerstorlek
https://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=13196
Page 1 of 1

Author:  Danelectro [ 16 Jan 2008, 16:45 ]
Post subject:  Behöver en p90 i Humbuckerstorlek

Just precis...en så´n vill jag ha,eller ett helt set, kromad eller svart/krom.
jag har en svart Gibson T-500 eller en Cremefärgad Dimarzio Super Distortion eller en vit Jazzmastermick som jag kan byta med.
Eller så kanske det är något annat du behöver.

//Dan

Author:  Blue4ever [ 16 Jan 2008, 18:48 ]
Post subject: 

Gitarristen i bandet har en Duncan phatcats med kromad kåpa som han inte använder. Kan det va nåt?

Author:  Danelectro [ 17 Jan 2008, 09:03 ]
Post subject: 

Hallåj o tack för svar !

1.En phatcat är av intresse. är det någon av mina mickar han vill ha?
Förresten...är det stall eller halsmick?

2. Jo...jag har sneglat på dina mickar. Visst är de lite spinkigare i ljudet än en p-90? Kan ett komplett vitt plektrumskydd(har både enlager och trelager) med mexicomickar va nå´t?...Strata alltså.

//Dan.

Author:  Danelectro [ 21 Jan 2008, 15:01 ]
Post subject: 

Jag skall leta i gömmorna så får vi se om jag hittar något roligt.

//Dan

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/