|
lefty.guitar
Joined: 28 Jan 2008, 17:03 Posts: 1000 Location: Norrköping
|
 Rosewood strata halsar mm säljes o bytes!
Hej boys! Har varit borta från bojen ett tag, (tycker sidan har tappat lite tempo), ska nu börja min Wintersale, börjar med ett gäng rw halsar, alla är i bra skick, bra liv kvar i band, mekanik ingår till de flesta, osv. Lirar vänster, men har samlat på mig mkt inbyten mm, jag kör gärna Jimpan style med felvänd hals, låter faktiskt bättre. Som sagt, säljer eller byten, testa mig. Jagar just nu en bra vänster stratahals, USA eller Japan, helst med vintage specar. Mickar, pedaler kan även funka i inbyte o givetvis allt i vänster. Halsar enligt bild;
- Warmoth, SÅLD! - Noname ny, inkl nya stämmisar, 22 vintage band, 10 radius, bra ny kines. - Squier Japan serie E, SÅLD!. - Vintage Thomas Blug, SÅLD - Noname Japan hals, SÅLD
Har mkt annat att sälja, byte, gitarrer, kroppar, halsar, elektronik, mickar, pedaler, båda höger o vänster grejor. Kontakta mig via sms så får du mer info, bilder!
OBS! Inga däcksparkare, är så trött på de som ställer 100 frågor och sedan erbjuder en ett byte mot nåra skitmickar från Kina. De som känner mig vet vilken nivå vi talar om här.
Attachments:
RW necks.jpg [ 119.61 KiB | Viewed 8782 times ]
RW necks 2.jpg [ 115.09 KiB | Viewed 8782 times ]
_________________Håkan Hultberg, 0703-011421, lefty.guitar@hotmail.com"And the man with the guitar - Jimi Hendrix" speaker IOW festival -70
|