| Ljudbojen.com https://ljudbojen.com/ |
|
| Strata mot Tele https://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=126368 |
Page 1 of 1 |
| Author: | @tommypistolen [ 15 Aug 2020, 00:20 ] |
| Post subject: | Strata mot Tele |
Tjena. jah har 3 Strator och 0 Teles... så kan man ju inte ha det. Skulle således vilja byta bort en kalasfin svart MIM Stratocaster jag vunnit här på bojen mot en Telecaster. Bör vara av Fender, nån goare Squier eller eventuellt nån japankopia, viktigt att konturer och huvudform är ”rätt” om det är en kopia! Vanlig Tele är det jag är intresserad av. Ingen custom/deluxe/thinline eller dylikt! Lottotråden finns här med all info jag vet om den. Den väger 3,7 kg. http://www.ljudbojen.se/viewtopic.php?f=1&t=126064&sid=e3f30e8eb67ea32eade66066a24214a0 Gitarren kan fås med vitt, enlagers svart eller svart pearl-plektrumskydd Pengar +/- är inga problem. Gitarren bor i Göteborg! Pma telenr så kan vi skicka lite bilder fram och tillbaka! Fridens/ Tommy |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|