| Ljudbojen.com https://ljudbojen.com/ |
|
| Nej https://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=12086 |
Page 1 of 1 |
| Author: | Andreas Nyström [ 28 Oct 2007, 18:16 ] |
| Post subject: | Nej |
Inte intresserad av byten längre. |
|
| Author: | Skavis [ 29 Oct 2007, 21:49 ] |
| Post subject: | |
Vad är det för mickar och är de original ? ---------------------------- <font color="green"><b>"No I'm no, I'm no superman"</b></font id="green"> |
|
| Author: | Andreas Nyström [ 29 Oct 2007, 23:25 ] |
| Post subject: | |
Gretsch hilotron, singelcoils. De är original. |
|
| Author: | Skavis [ 30 Oct 2007, 18:22 ] |
| Post subject: | |
Andreas Nyström wrote: Gretsch hilotron, singelcoils. De är original. Ok. Sugen på en Fender American Ash Tele + Pignose G40V ? Obs, bara en intressekoll utifall för jag har egentligen inga planer på att göra mig av med Telen. Den är riktigt bra. ---------------------------- <font color="green"><b>"No I'm no, I'm no superman"</b></font id="green"> |
|
| Author: | Andreas Nyström [ 30 Oct 2007, 18:56 ] |
| Post subject: | |
Fina grejer men inget byte rakt av. Telen ligger väl på 10500:- ny + 2500:- för stärkaren ny så det blir inte riktigt samma prisklass tycker jag. |
|
| Author: | Skavis [ 30 Oct 2007, 21:08 ] |
| Post subject: | |
Andreas Nyström wrote: Fina grejer men inget byte rakt av. Telen ligger väl på 10500:- ny + 2500:- för stärkaren ny så det blir inte riktigt samma prisklass tycker jag. Nä, nåt byte rakt av hade jag inte heller tänkt mig i såna fall utan jag räknade med att få lägga en slant mellan. ---------------------------- <font color="green"><b>"No I'm no, I'm no superman"</b></font id="green"> |
|
| Author: | Andreas Nyström [ 30 Oct 2007, 22:04 ] |
| Post subject: | |
Ja, då är ju saken helt annorlunda [:)] Skulle helt klart kunna tänka mig ett sånt byte beroende på slantens storlek [;)] |
|
| Author: | Skavis [ 31 Oct 2007, 20:21 ] |
| Post subject: | |
Andreas Nyström wrote: Ja, då är ju saken helt annorlunda [:)] Skulle helt klart kunna tänka mig ett sånt byte beroende på slantens storlek [;)] Ok. Jag ska betala räkningarna i kväll och köpa nya vinterdäck på Fredag. Blir det nån slant över och jag vill byta bort telen så återkommer jag med ett bud. ---------------------------- <font color="green"><b>"No I'm no, I'm no superman"</b></font id="green"> |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|