Ljudbojen.com
https://ljudbojen.com/

Nej
https://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=12086
Page 1 of 1

Author:  Andreas Nyström [ 28 Oct 2007, 18:16 ]
Post subject:  Nej

Inte intresserad av byten längre.

Author:  Skavis [ 29 Oct 2007, 21:49 ]
Post subject: 

Vad är det för mickar och är de original ?

----------------------------
<font color="green"><b>"No I'm no, I'm no superman"</b></font id="green">

Author:  Andreas Nyström [ 29 Oct 2007, 23:25 ]
Post subject: 

Gretsch hilotron, singelcoils. De är original.

Author:  Skavis [ 30 Oct 2007, 18:22 ]
Post subject: 

Andreas Nyström wrote:

Gretsch hilotron, singelcoils. De är original.



Ok. Sugen på en Fender American Ash Tele + Pignose G40V ?

Obs, bara en intressekoll utifall för jag har egentligen inga planer på att göra mig av med Telen. Den är riktigt bra.

----------------------------
<font color="green"><b>"No I'm no, I'm no superman"</b></font id="green">

Author:  Andreas Nyström [ 30 Oct 2007, 18:56 ]
Post subject: 

Fina grejer men inget byte rakt av.
Telen ligger väl på 10500:- ny + 2500:- för stärkaren ny så det blir inte riktigt samma prisklass tycker jag.

Author:  Skavis [ 30 Oct 2007, 21:08 ]
Post subject: 

Andreas Nyström wrote:

Fina grejer men inget byte rakt av.
Telen ligger väl på 10500:- ny + 2500:- för stärkaren ny så det blir inte riktigt samma prisklass tycker jag.



Nä, nåt byte rakt av hade jag inte heller tänkt mig i såna fall utan jag räknade med att få lägga en slant mellan.

----------------------------
<font color="green"><b>"No I'm no, I'm no superman"</b></font id="green">

Author:  Andreas Nyström [ 30 Oct 2007, 22:04 ]
Post subject: 

Ja, då är ju saken helt annorlunda [:)]

Skulle helt klart kunna tänka mig ett sånt byte beroende på slantens storlek [;)]

Author:  Skavis [ 31 Oct 2007, 20:21 ]
Post subject: 

Andreas Nyström wrote:

Ja, då är ju saken helt annorlunda [:)]

Skulle helt klart kunna tänka mig ett sånt byte beroende på slantens storlek [;)]



Ok. Jag ska betala räkningarna i kväll och köpa nya vinterdäck på Fredag.
Blir det nån slant över och jag vill byta bort telen så återkommer jag med ett bud.

----------------------------
<font color="green"><b>"No I'm no, I'm no superman"</b></font id="green">

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/