Ljudbojen.com
https://ljudbojen.com/

OT: Harley Night Train mot Chopper
https://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=11915
Page 1 of 1

Author:  anders64 [ 04 Oct 2007, 09:25 ]
Post subject:  OT: Harley Night Train mot Chopper

Visst faan. Finns det nån som sitter på en Harley Chopper i prisklassen max 155.000 så är jag intresserad av att byta min Night Train -02 mot en sådan.
Min är nyligen renoverad i motorn efter att oljepumpen tagit semester. Vevparti, kolvar, kammar och oljepump är bytt. Går bra som tusan efter renoveringen.

700 mil står det på mätaren. Och fin som faan är den.
Den är sänkt bak ca 2". Luften fixad med skrikande örnen, även ljudet
är fixat med ett 2-1 skrikande örnen. Ger bra tryck i mellanregistret enligt en pålitlig hojmek, eller hur Tobbe [:D] Jag tycker den är lite otajt i basen, men inget som märks bara man vrider på rejält.

Bytesvärde 155.000:- plus frakt om den ska skickas med bussgods[:D]
Liiiiite prutmån finns för bojare, med eller utan skägg.

Author:  Burner [ 04 Oct 2007, 10:53 ]
Post subject: 

Har en Cresent från -67 med trähantag.. deal eller?[:D]

"Har man slagit yxan i båten får man ro som fan"

Author:  anders64 [ 04 Oct 2007, 13:23 ]
Post subject: 

hahahaha....typ där fick jag igen

Author:  Joshunznera [ 08 Oct 2007, 19:05 ]
Post subject: 

nu kokar vi!



-----------------

ImageThe beat goes on and I´m so wrong

Author:  anders64 [ 08 Oct 2007, 21:56 ]
Post subject: 

Snabb affär 147000:- [:D]

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/