 |
 |
 |
|
Page 1 of 1
|
[ 4 posts ] |
|
| Author |
Message |
|
gurran1928
Joined: 14 Nov 2008, 15:03 Posts: 76 Location:
|
 Boss PH-1
Jag har en boss PH-1 som jag kan tänka mig att byta mot något roligt. Den är väl använd, har fått en del dings.
"Bosspedaler köpes."
|
| 25 Nov 2008, 12:41 |
|
 |
|
bjoel
Joined: 11 Aug 2002, 23:12 Posts: 8908 Location: Linköping
|
Byte mot en distpedal? http://www.ljudbojen.com/bojen/topic.asp?TOPIC_ID=21441------------- The church is near, but the road is icy. The pub is far, but we walk carefully.
|
| 25 Nov 2008, 12:48 |
|
 |
|
gurran1928
Joined: 14 Nov 2008, 15:03 Posts: 76 Location:
|
Nej tyvärr, jag äger redan för många distar. Då skall det vara något roligt.. Gärna en gammal boss.. Då undrar ni varför jag vill byta bort denna, jo, den är en dublett.. Men jag är väldigt intresserad av en PH-1r
"Bosspedaler köpes."
|
| 27 Nov 2008, 13:13 |
|
 |
|
Shoegazers Anonymous
Joined: 16 Mar 2008, 16:06 Posts: 2957 Location: Knivsöder!
|
Är det en silverskruv som inte led-lampan blir fast lysande när den är på?
"One chord is fine. Two chords are pushing it. Three chords and you´re into jazz - Lou Reed"
|
| 23 Dec 2008, 18:52 |
|
|
|
Page 1 of 1
|
[ 4 posts ] |
|
Who is online |
Users browsing this forum: No registered users and 6 guests |
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|
|
 |
|