Fender Super Amp 1953 i orginal tweed. Det sitter reissue Jensenhögtalare i den som det låter fantastiskt med.
Bytes mot Marshalltopp eller combo eller 4x12lådor från 60tal. Eller varför inte nån fin strata från runt 1970.
http://www.vendolin.com/Annonce_Detail. ... id=5452927