Joined: 11 Aug 2002, 23:12 Posts: 8908 Location: Linköping
Grafikkort mot.. nåt skoj. :)
Efter en rensning i datorlådan har jag ett grafikkort över, AGP, märkt MVGA-NVGT32A 64MB W/TV. Om nån skulle vara intresserad kan det få åka post. Finge jag ett paket strängar eller nåt skoj i byte blir jag inte ledsen.
01 Aug 2008, 10:56
fishnose
Joined: 07 Mar 2006, 01:37 Posts: 31 Location:
Kan vara användbar. Vad sägs om ett paket Gibson Vintage Reissue 10-46?
:] Fish
Down Louisiana way Lived a Cage and Lady
03 Aug 2008, 01:14
bjoel
Joined: 11 Aug 2002, 23:12 Posts: 8908 Location: Linköping
Users browsing this forum: No registered users and 2 guests
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum