Tänkte jag skulle se om det finns något intresse här för mina grejjer![:)]
Fender stratocaster mim-1996. Den har 2 SC och en HB i stalläge. Låter bra och är skön att spela på. Stall och grejjer är utbytt. Gotoh-stämskruvar. Har en lackskada under, annars bra skick. Chrome red.
Carlsbro barrat 50 top. En bra topp på 50w. Låter fint och spelar högt. Saknar standby-knapp. Tillverkad i England på 70-talet.
Och sen har jag två pedaler med. En Boss overdrive OD-1 och en dod supra fx-55b.
Users browsing this forum: No registered users and 4 guests
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum