Jupp...är ni intresserade och i så fall: vad har ni?[:)]
DC-3:a funkar ypperligt och är i bra skick!![^]
[url="http://www.theboogiecats.com/"]

[/url]<font color="pink"><i>Nej, indie ska det vara med skräpgitarrer och gnizzeldiskant,
och texter som inte ens Gud fader förstår."]</font id="pink">