View unanswered posts | View active topics It is currently 22 Jun 2026, 21:11



Reply to topic  [ 4 posts ] 
Fixat 
Author Message
User avatar

Joined: 02 Oct 2004, 15:16
Posts: 4403
Location: Mojo-land
Post Fixat
Jupp...är ni intresserade och i så fall: vad har ni?[:)]

DC-3:a funkar ypperligt och är i bra skick!![^]

[url="http://www.theboogiecats.com/"]Image[/url]<font color="pink"><i>Nej, indie ska det vara med skräpgitarrer och gnizzeldiskant,
och texter som inte ens Gud fader förstår."]</font id="pink">


24 Jun 2008, 11:03
Profile

Joined: 27 Dec 2007, 17:14
Posts: 861
Location: Stockholm
Post 
Har en mxr dynacomp att byta med.
/jonas


02 Jul 2008, 14:39
Profile
User avatar

Joined: 02 Oct 2004, 15:16
Posts: 4403
Location: Mojo-land
Post 
gorilla wrote:

Har en mxr dynacomp att byta med.
/jonas


Upps...glömde bort denna annons...har köpt en kompressor av allas våran Zeta

[url="http://www.theboogiecats.com/"]Image[/url]<font color="pink"><i>Rockabilly är inget annat än en tidig form av den tidiga Rock'n Roll'n"]</font id="pink">


02 Jul 2008, 17:22
Profile

Joined: 22 Jul 2008, 12:18
Posts: 1115
Location:
Post 
Boogiecats wrote:

Jupp...är ni intresserade och i så fall: vad har ni?[:)]

DC-3:a funkar ypperligt och är i bra skick!![^]

[url="http://www.theboogiecats.com/"]Image[/url]<font color="pink"><i>Nej, indie ska det vara med skräpgitarrer och gnizzeldiskant,
och texter som inte ens Gud fader förstår."]</font id="pink">


jag köper den gärna!


09 Aug 2008, 14:09
Profile ICQ YIM WWW
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic   [ 4 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software.