Tjeckisk Epiphone som e de absolut bästa exet jag har hittat även om alla har varit av ypperlig kvalle. Denna väger endast 3,7kg och har uppgraderats med pottar,stämmisar,Pio´s,rattar samt en Gibson Dirty fingers i stallet. En underbar pålle! Plekskyddet finns kvar. Med moddningar och priset jag gav för den så hade jag tänkt mig 4200:- för den och då får man väldigt mycket Les Paul för pengarna kan jag säga . Avvaktar lite nu med denna.
Mvh Daffyd
_________________ Call me black, call me white. Call me anything you like, just don´t call me late for a party! haraldhellstrom@hotmail.com
Last edited by daffyd on 27 Sep 2011, 12:14, edited 6 times in total.
Tjena Burner! 28 of 50 står de på baksidan. Mvh Daffyd
_________________ Call me black, call me white. Call me anything you like, just don´t call me late for a party! haraldhellstrom@hotmail.com
15 Sep 2011, 17:08
Havre
Re: Washburn Billy Club1. Epiphone "Tjeck".
Tjena! Grymt läckra gitarrer! Jag har egentligen inte råd, jag skall inte, jag kan inte... men du vet hur det är med GAS, har alltid drömt om en boogiestreet.. Vågar man fråga vad du vill ha för den?
17 Sep 2011, 13:19
daffyd
Oh shit! Har jag glömt å skriva priset ! Sorry! Denna får nu gå iväg för 4500:- vilket jag tycker e löjligt billigt för så mycke gura. Och de e givetvis först till kvarn. Mvh Daffyd
17 Sep 2011, 13:52
Havre
Grymt pris, önskar jag kunde take it off your hands, i nuläget ser det dessvärre inte ut så ... Lycka till med försäljningen!
Users browsing this forum: No registered users and 37 guests
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum