| Ljudbojen.com https://ljudbojen.com/ |
|
| Fender tele '52 reissue, behåller så länge https://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=1&t=61961 |
Page 1 of 1 |
| Author: | gorilla [ 11 Aug 2011, 09:51 ] |
| Post subject: | Fender tele '52 reissue, behåller så länge |
. |
|
| Author: | Haraldrig [ 12 Aug 2011, 00:26 ] |
| Post subject: | |
gorilla wrote: Säljer en USA tele '52 reissue för 9000:- ej originalcase men äkthetsbeviset finns kvar. Brumfri Dimarzio som ska låta 50-tal i stallet. Bild kommer, står i repan nu. Årsmodell/serienummer? I'll call the cops on my own self, figure out a way to please those men I'll play detective, I'll play bloodhound, sniffing up clues with my nose in the mud |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|