| Ljudbojen.com https://ljudbojen.com/ |
|
| Melody Maker "Joan Get" https://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=1&t=60871 |
Page 1 of 1 |
| Author: | Haraldrig [ 21 Jul 2011, 22:10 ] |
| Post subject: | Melody Maker "Joan Get" |
En styck Joan Jett från 2009. Liten lagad spricka i halsen annars i kanonskick. Ebenholtz-bräda. Komplett med hardcase och en CD som jag inte vågar lyssna på. En rolig leksak som jag bytte till mig för att prova. Dock så behöver jag inte fler enmickade guror. Fler bilder på mail. Buda på. Byten kan vara intressanta. ![]() I'll call the cops on my own self, figure out a way to please those men I'll play detective, I'll play bloodhound, sniffing up clues with my nose in the mud |
|
| Author: | daffyd [ 22 Jul 2011, 00:56 ] |
| Post subject: | |
[:D][:D][:D]! Joan Get = asgarv mitt i natten[:D]! Mvh Daffyd Call me black, call me white. Call me anything you like, just don´t call me late for a party! haraldhellstrom@hotmail.com |
|
| Author: | Mr Smiley [ 22 Jul 2011, 01:50 ] |
| Post subject: | |
Skulle en koreatillverkad Fender Limited Edition Tie Dye Stratocaster "Hippie Blue" vara inressant? Köpt ny och bara spelad hemma i bostaden.
|
|
| Author: | Haraldrig [ 23 Jul 2011, 16:56 ] |
| Post subject: | |
Mr Smiley wrote: Skulle en koreatillverkad Fender Limited Edition Tie Dye Stratocaster "Hippie Blue" vara inressant? Köpt ny och bara spelad hemma i bostaden. ![]() Nej Tack I'll call the cops on my own self, figure out a way to please those men I'll play detective, I'll play bloodhound, sniffing up clues with my nose in the mud |
|
| Author: | Haraldrig [ 25 Jul 2011, 11:45 ] |
| Post subject: | |
Det får väl bli en Bmup då... Och inga brevvänner eller bildsamlare tack! I'll call the cops on my own self, figure out a way to please those men I'll play detective, I'll play bloodhound, sniffing up clues with my nose in the mud |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|