| Ljudbojen.com https://ljudbojen.com/ |
|
| Epiphone Century, SÅLD https://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=1&t=60653 |
Page 1 of 1 |
| Author: | TLO [ 17 Jul 2011, 16:13 ] |
| Post subject: | Epiphone Century, SÅLD |
En Century från 1966. Mycket bra skick. Maila för mer info. 13000:- |
|
| Author: | naas [ 17 Jul 2011, 20:01 ] |
| Post subject: | |
Vart är mina trettontusen när jag behöver dem...... |
|
| Author: | Haraldrig [ 17 Jul 2011, 20:34 ] |
| Post subject: | |
naas wrote: Vart är mina trettontusen när jag behöver dem...... Där, så länge![:D] I'll call the cops on my own self, figure out a way to please those men I'll play detective, I'll play bloodhound, sniffing up clues with my nose in the mud |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|