Ljudbojen.com
https://ljudbojen.com/

-
https://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=1&t=59556
Page 1 of 1

Author:  christian-h [ 20 Jun 2011, 21:01 ]
Post subject:  -

-

Author:  Chatte [ 20 Jun 2011, 21:40 ]
Post subject: 

Mitten

[:D]

Snygg samling

Author:  FillmoreEast [ 20 Jun 2011, 23:04 ]
Post subject: 

Ursäkta kladdet, men vad är det för Esquire?

[:)]

Author:  christian-h [ 20 Jun 2011, 23:33 ]
Post subject: 

Klart den är i mitten och ingen fara för kladd.[:)]

Här finns lite mer information om den, esquiern alltså. http://www.ljudbojen.com/bojen/topic.asp?TOPIC_ID=59557


Med vänliga hälsningar, <u><i><b><font color="brown">Christian.</font id="brown"></b>"]</u>

Author:  Mike Leaf [ 21 Jun 2011, 11:49 ]
Post subject: 

Konstigt här är en till i samma färg gjord av samma lackerare

http://www.jam.se/stranginstrument/gitarrel/A47720/

Är det samma gitarr?

Author:  christian-h [ 21 Jun 2011, 14:12 ]
Post subject: 

Visst är det min gitarr Mike.[:)]

Med vänliga hälsningar, <u><i><b><font color="brown">Christian.</font id="brown"></b>"]</u>

Author:  ChronicTown [ 21 Jun 2011, 14:23 ]
Post subject: 

christian-h wrote:

Visst är det min gitarr Mike.[:)]


Skönt att Jam inte nämner mick- och potbytet... [xx(]

Author:  christian-h [ 21 Jun 2011, 14:49 ]
Post subject: 

Ersmarker wrote:

christian-h wrote:

Visst är det min gitarr Mike.[:)]


Skönt att Jam inte nämner mick- och potbytet... [xx(]


Eller en bra säljare[?][:I]

Med vänliga hälsningar, <u><i><b><font color="brown">Christian.</font id="brown"></b>"]</u>

Author:  Haraldrig [ 21 Jun 2011, 15:08 ]
Post subject: 

Ersmarker wrote:

christian-h wrote:

Visst är det min gitarr Mike.[:)]


Skönt att Jam inte nämner mick- och potbytet... [xx(]



Det var i alla fall klart och tydligt när den gick vidare till Christian från mig[^]


I'll call the cops on my own self, figure out a way to please those men
I'll play detective, I'll play bloodhound, sniffing up clues with my nose in the mud

Author:  christian-h [ 22 Jun 2011, 13:08 ]
Post subject: 

Haraldrig wrote:

Ersmarker wrote:

christian-h wrote:

Visst är det min gitarr Mike.[:)]


Skönt att Jam inte nämner mick- och potbytet... [xx(]



Det var i alla fall klart och tydligt när den gick vidare till Christian från mig[^]


I'll call the cops on my own self, figure out a way to please those men
I'll play detective, I'll play bloodhound, sniffing up clues with my nose in the mud


Absolut.[:)]

Med vänliga hälsningar, <u><i><b><font color="brown">Christian.</font id="brown"></b>"]</u>

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/