| Ljudbojen.com https://ljudbojen.com/ |
|
| Framus Television Golden SÅLD https://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=1&t=59385 |
Page 1 of 1 |
| Author: | Haraldrig [ 17 Jun 2011, 10:41 ] |
| Post subject: | Framus Television Golden SÅLD |
Eller vad den nu heter. Nytt plektrumskydd, nya switchar och bytt stall. Mickarna är original Framus men jag vet inte om potarna är det. Inga delar säljes seperat. 2500kr En udda fågel. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() I'll call the cops on my own self, figure out a way to please those men I'll play detective, I'll play bloodhound, sniffing up clues with my nose in the mud |
|
| Author: | Michael [ 17 Jun 2011, 13:40 ] |
| Post subject: | |
Bara lite nyfiken, hur låter och spelar en sån? |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|