| Ljudbojen.com https://ljudbojen.com/ |
|
| Fender Högväg Strata https://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=1&t=57267 |
Page 1 of 1 |
| Author: | Haraldrig [ 01 May 2011, 23:42 ] |
| Post subject: | Fender Högväg Strata |
Highway Strata. Omlackad till metallic brons-guld. Fender CS-54 pickuper. riktigt bra ton. 9.5 radie på greppbrädan och lite rejälare bandstavar. Var tänkt att jag skulle ha den som player gura men greppbrädan är för flat och bandstavarna för feta (och den där förbannade 25.5 skalan). 4950kr ink frakt ![]() ![]()
|
|
| Author: | primary man [ 08 May 2011, 22:05 ] |
| Post subject: | |
hej testar igen med en liten frest [:)] http://www.blocket.se/vi/32860507.htm?ca=16 byta ? http://www.myspace.com/primaryman |
|
| Author: | Haraldrig [ 08 May 2011, 22:19 ] |
| Post subject: | |
primary man wrote: hej testar igen med en liten frest [:)] http://www.blocket.se/vi/32860507.htm?ca=16 byta ? http://www.myspace.com/primaryman Blääää[;)] I'll call the cops on my own self, figure out a way to please those men I'll play detective, I'll play bloodhound, sniffing up clues with my nose in the mud |
|
| Author: | Haraldrig [ 11 May 2011, 16:23 ] |
| Post subject: | |
BUMP för en grymt läcker Strata. I'll call the cops on my own self, figure out a way to please those men I'll play detective, I'll play bloodhound, sniffing up clues with my nose in the mud |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|