| Ljudbojen.com https://ljudbojen.com/ |
|
| Tokai LP "BORTA" https://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=1&t=56648 |
Page 1 of 1 |
| Author: | Haraldrig [ 18 Apr 2011, 00:10 ] |
| Post subject: | Tokai LP "BORTA" |
Made in China. Bra skick. SÅLD ![]() ![]() I'll call the cops on my own self, figure out a way to please those men I'll play detective, I'll play bloodhound, sniffing up clues with my nose in the mud |
|
| Author: | musiknörd [ 18 Apr 2011, 15:44 ] |
| Post subject: | |
halsprofil på den där? är mickarna ngt Rock´n´roll? /Rickard |
|
| Author: | Haraldrig [ 18 Apr 2011, 17:09 ] |
| Post subject: | |
musiknörd wrote: halsprofil på den där? är mickarna ngt Rock´n´roll? /Rickard Halsen är av medium grovlek. Inte som en räser-Ibba och inte som en 58 LP. C-aktig med typisk vintageradie. Mickarna är inte dåliga MEN ett set Antiquity låter nog bättre I'll call the cops on my own self, figure out a way to please those men I'll play detective, I'll play bloodhound, sniffing up clues with my nose in the mud |
|
| Author: | musiknörd [ 18 Apr 2011, 17:18 ] |
| Post subject: | |
hmm, får se om det blir affär uppe i gbg! annars får man väl kila över och känna [:)] /Rickard |
|
| Author: | Haraldrig [ 02 May 2011, 18:40 ] |
| Post subject: | |
Kabump |
|
| Author: | Bbenderman [ 02 May 2011, 20:54 ] |
| Post subject: | |
Byte PRS se Prylgalen |
|
| Author: | Haraldrig [ 02 May 2011, 23:02 ] |
| Post subject: | |
Bbenderman wrote: Byte PRS se Prylgalen Nej tack I'll call the cops on my own self, figure out a way to please those men I'll play detective, I'll play bloodhound, sniffing up clues with my nose in the mud |
|
| Author: | Cabretta [ 07 May 2011, 11:30 ] |
| Post subject: | |
Snygg var den i allafall, måste jag säga. Vikt? |
|
| Author: | Haraldrig [ 07 May 2011, 12:07 ] |
| Post subject: | |
Cabretta wrote: Snygg var den i allafall, måste jag säga. Vikt? Vikten ligger lite över 4kg. 4.1-4.2 I'll call the cops on my own self, figure out a way to please those men I'll play detective, I'll play bloodhound, sniffing up clues with my nose in the mud |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|