| Ljudbojen.com https://ljudbojen.com/ |
|
| Korea-strata https://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=1&t=56083 |
Page 1 of 1 |
| Author: | Haraldrig [ 06 Apr 2011, 23:42 ] |
| Post subject: | Korea-strata |
Ett styck Koreabyggd Applause. Precis så bra som en gitarr för <b>600kr ink frakt </b> blir. ![]() ![]() I'll call the cops on my own self, figure out a way to please those men I'll play detective, I'll play bloodhound, sniffing up clues with my nose in the mud |
|
| Author: | mange006 [ 08 Apr 2011, 21:26 ] |
| Post subject: | |
app app app... nu måste det specificeras & anal-yseras här.. är det nord eller sydkorea [:0] |
|
| Author: | Haraldrig [ 08 Apr 2011, 22:10 ] |
| Post subject: | |
mange006 wrote: app app app... nu måste det specificeras & anal-yseras här.. är det nord eller sydkorea [:0] I-Mitten-Korea I'll call the cops on my own self, figure out a way to please those men I'll play detective, I'll play bloodhound, sniffing up clues with my nose in the mud |
|
| Author: | glassfinger [ 18 Apr 2011, 09:37 ] |
| Post subject: | |
Vad väder denna och är kroppen solid? |
|
| Author: | Haraldrig [ 18 Apr 2011, 09:58 ] |
| Post subject: | |
glassfinger wrote: Vad väder denna och är kroppen solid? Inte en aning vad den väger. Det är plyfa! I'll call the cops on my own self, figure out a way to please those men I'll play detective, I'll play bloodhound, sniffing up clues with my nose in the mud |
|
| Author: | mange006 [ 18 Apr 2011, 13:30 ] |
| Post subject: | |
Vad väder denna och är kroppen solid? tror det är massiv maräng & balsaträ...[;)] |
|
| Author: | Haraldrig [ 02 May 2011, 18:39 ] |
| Post subject: | |
Kabump I'll call the cops on my own self, figure out a way to please those men I'll play detective, I'll play bloodhound, sniffing up clues with my nose in the mud |
|
| Author: | Vinyljunkie [ 14 May 2011, 13:14 ] |
| Post subject: | |
Jag har ägt en Applause-bas en gång. Den var faktiskt ganska bra. Om denna är lika ok så är 600 ett klipp. För den som behöver fler gitarrer.... [:o)] |
|
| Author: | Haraldrig [ 14 May 2011, 13:43 ] |
| Post subject: | |
Vinyljunkie wrote: Jag har ägt en Applause-bas en gång. Den var faktiskt ganska bra. Om denna är lika ok så är 600 ett klipp. För den som behöver fler gitarrer.... [:o)] Absolut inga fel på guran. Den låter vettigt och är bra i halsen. Priset är för att det är plyfakropp. I'll call the cops on my own self, figure out a way to please those men I'll play detective, I'll play bloodhound, sniffing up clues with my nose in the mud |
|
| Author: | Fotogeno [ 14 May 2011, 15:34 ] |
| Post subject: | |
Vad har den för halsvinkel?[^] Bo-Conny Skruvlin |
|
| Author: | Haraldrig [ 14 May 2011, 16:52 ] |
| Post subject: | |
Fotogeno wrote: Vad har den för halsvinkel?[^] Bo-Conny Skruvlin Som vilken Strata som helst. I'll call the cops on my own self, figure out a way to please those men I'll play detective, I'll play bloodhound, sniffing up clues with my nose in the mud |
|
| Author: | Fotogeno [ 15 May 2011, 16:44 ] |
| Post subject: | |
Jaha[V] Bo-Conny Skruvlin |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|