| Ljudbojen.com https://ljudbojen.com/ |
|
| Fender Mex Strat Std Candy Apple Red https://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=1&t=55928 |
Page 1 of 1 |
| Author: | klast [ 04 Apr 2011, 10:15 ] |
| Post subject: | Fender Mex Strat Std Candy Apple Red |
I bra skick. Möjligen (??) en jubileumsmodell (enligt dekal som satt på vid köp). Årsmodell 2005 eller 2006. Simpelt hardcase medföljer. Pris: 3.500:- Finns i E-a, kan levereras i närområdet eller skickas med Bussgods. Byte ev jazzburk och/eller tremolopedal. Klas ![]() ...all the times I've had to play while people sat there drunk... |
|
| Author: | klast [ 06 Apr 2011, 11:37 ] |
| Post subject: | |
BUMP ...all the times I've had to play while people sat there drunk... |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|