Grym bundle! Gura och "tv-spel" i paket! Tokpris!!
Säljes som ovan angivet en Epiphone Zakk Wylde ZV Custom... säga vad man vill om utseendet, men detta är en riktigt skön gura... Rätt bred hals med trären baksida och potenta tillika passiva EMG HZ-mickar... Gör sig allra bäst vid "lagom" dist/overdrive enligt mig.. Medföljer gör ett sketasnyggt hardcase... Guran och caset ser orörda ut...
Medföljer gör också en PSP Go i totalt nyskick... Detta är PSP-modellen som inte använder sig av UMD-skivor, utan man laddar ner spelen från Playstation store... 14 (!!!) spel, bl.a. Little Big Planet, Gran Turismo, Assassins Creed, GTA: VIce city ligger redan inlagda på PSP:n vid "leverans"..
Bilderna nedan är lånade från nätet... Jag förbehåller mig ångerrätt.. men jag försöker att spara på de gitarrer jag lirar mest på, och då räcker min acke, min tele och min strata gott.. PSP:n kommer nog att ligga lite oanvänd med anledning av att jag funderar på att köpa en iPad (har dock inte funderat klart än [^])
Jag skiljer inte grejerna åt, och det är först till kvar som gäller... Skickar helst ej..

<h1>Priset för allt detta är; 2999:-!!!!!!!!!</h1> (bara guran kostar 3996:- hos tysken... dvs betydligt mer i sverige... PSP:n kostar 1499:- på CDON, och då ingår 10 spel)