| Ljudbojen.com https://ljudbojen.com/ |
|
| Kramer neonpink SÅLD! https://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=1&t=54256 |
Page 1 of 1 |
| Author: | Magic [ 05 Mar 2011, 18:02 ] |
| Post subject: | Kramer neonpink SÅLD! |
Kramer HPD. Japansk kropp, resten av gitarren från en USA Pacer. OFR, Schaller stämmisar, Dist-typ hb. Låter och spelar som en dröm! Såld! ![]() http://www.myspace.com/magicjohnssonthemeanmistreaters I´ve paid my dues I've got the right to play the blues. |
|
| Author: | Jo E [ 05 Mar 2011, 18:16 ] |
| Post subject: | |
Mailad[:)] It´s all in the ears of the beholder http://www.myspace.com/jonasedler http://www.myspace.com/basementaudiosystem |
|
| Author: | Magic [ 07 Mar 2011, 13:18 ] |
| Post subject: | |
Bump! http://www.myspace.com/magicjohnssonthemeanmistreaters I´ve paid my dues I've got the right to play the blues. |
|
| Author: | Vinyljunkie [ 07 Mar 2011, 13:32 ] |
| Post subject: | |
Är det min skärm eller ser den rosa färgen "ganska" röd ut? [:o)] |
|
| Author: | Magic [ 07 Mar 2011, 15:15 ] |
| Post subject: | |
Svårt det där. Den är mer rosa än röd. Kanske gör den här bilden den mer rättvisa? ![]() http://www.myspace.com/magicjohnssonthemeanmistreaters I´ve paid my dues I've got the right to play the blues. |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|