Gibson Les Paul Special '90 - Bortbytt
Jag har två stycken så en får maka på sig till förmån för nåt annat. Gibson Les Paul Special '90 i snyggt använt skick, naturlig relic.

<font color="red">Obs! Gitarren återställs före köp med originalrattar och originalmekanik.</font id="red">
Gitarren levereras i detta hardcase:

<font color="red">Bortbytt</font id="red">.
Intressanta bytesobjekt kan vara gitarrer från Gibson, Fender USA, G&L, Robin, Reverend, Maton osv. Inget tillverkat i Korea, Kina, Indonesien osv och endast undantagsvis i Japan. Exempel på en japan jag kan tänka mig är en non-export Fender Aerodyne Jazz-bas (helst i CAR men allt utom svart kan beaktas). Basar från Fender, Rickenbacker, Gibson, Musicman, G&L osv kan också vara av intresse. Nån bra acke eller resonatorgitarr (roundneck) kan också övervägas men även här i så fall tillverkat i Europa, USA eller kanske Australien. Basförstärkare TC 450 Classic och TC-baslådor RS-112 är också något jag letar efter. På pedalsidan kan jag t ex ta en Hermida Zendrive, Himmelstrutz Fetto Custom, Fulltone OCD v4 eller EWS Fuzzdrive som delbetalning. Kan lägga pengar emellan om ditt bytesobjekt är dyrare.
//MatsRune