|
|
Page 1 of 1
|
[ 9 posts ] |
|
Les Paul standard '76 BORTA!
| Author |
Message |
|
djangus
|
 Les Paul standard '76 BORTA!
Funderar lite löst på att sälja min Les Paul från 76. Den är original såvitt jag vet, eventuellt är micksargar bytta. Fint skick, några smådings förstås. Kan det vara T-tops i en sån här? Är inte säker.
Ett nyare gibsoncase följer med.
Har tyvärr inga bilder, för jag kan inte ladda upp fler på Photobucket, vet inte riktigt varför, "computer says no". Men jag kan skicka via mail.
Byten funkar, vad som helst, bara det är nåt som heter Gibson. LP eller SG.
|
| 18 Jan 2011, 16:26 |
|
 |
|
lpstd
|
djangus wrote:
Har tyvärr inga bilder, för jag kan inte ladda upp fler på Photobucket, vet inte riktigt varför, "computer says no".
Prova att gör bildfilen mindre. Klipp ner den och/eller öka komprimeringen. Har för mig att jag hade liknande problem med Photobucket en gång, men att det funkade med mindre bildfiler.
|
| 18 Jan 2011, 16:39 |
|
 |
|
Claesson
|
Tja! Maila mig bilder på emilc84@hotmail.com/Emil
|
| 18 Jan 2011, 16:49 |
|
 |
|
Tomme
|
djangus wrote: Funderar lite löst på att sälja min Les Paul från 76. Den är original såvitt jag vet, eventuellt är micksargar bytta. Fint skick, några smådings förstås. Kan det vara T-tops i en sån här? Är inte säker.
Ett nyare gibsoncase följer med.
Har tyvärr inga bilder, för jag kan inte ladda upp fler på Photobucket, vet inte riktigt varför, "computer says no". Men jag kan skicka via mail.
Byten funkar, vad som helst, bara det är nåt som heter Gibson. LP eller SG.
Tjena, Är det en Gibba du säljer eller? Färg? pris och så vidare /Tomme
|
| 18 Jan 2011, 16:54 |
|
 |
|
djangus
|
Ja, det är ju helt riktigt det du påpekar, Tomme. Slarvigt av mig. Att det är en gibson är ju självklart, det var därför jag inte skrev det.[8D] Tobacco, lönnhals (ja, inte greppbrädan då förstås), pannkaka, ganska normaltung. Pris... vet ej. 16000 kanske? Är det för mycket (alltså bortsett från att allt över femhundra är för mycket för en gitarr man själv vill köpa)?
men återigen , jag byter hellre.
|
| 18 Jan 2011, 17:13 |
|
 |
|
Tomme
|
djangus wrote: Ja, det är ju helt riktigt det du påpekar, Tomme. Slarvigt av mig. Att det är en gibson är ju självklart, det var därför jag inte skrev det.[8D] Tobacco, lönnhals (ja, inte greppbrädan då förstås), pannkaka, ganska normaltung. Pris... vet ej. 16000 kanske? Är det för mycket (alltså bortsett från att allt över femhundra är för mycket för en gitarr man själv vill köpa)?
men återigen , jag byter hellre.
Hehe inte lätt alltid [;)] Kan du skicka bilder till mig med?:) Guitar_tomme@hotmail.se
|
| 18 Jan 2011, 18:42 |
|
 |
|
djangus
|
Nej, nej, nu halkar den här för långt ner. Bump igen.
Bytes gärna mot en Sg custom shop/historic/reissue/VOS. Lägger pengar emellan om det skall vara på det viset.
|
| 19 Jan 2011, 23:36 |
|
 |
|
djangus
|
F-n vad segt. Jag la ut den här på Blocket också, och skrev att jag gärna byter mot annan LP, SG etc, och så får jag ett riktigt lockande bud, nån som har en gitarr jag gärna vill ha. Men sen bara inte hör av sig. Vad är meningen med det? Och nån som erbjuder mig 3000 spänn. Vad är det för folk?
|
| 22 Jan 2011, 23:06 |
|
 |
|
djangus
|
Vill inte vara jobbig men jag bumpar igen.
|
| 23 Jan 2011, 18:04 |
|
|
|
Page 1 of 1
|
[ 9 posts ] |
|